Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man når man treffer på en venninnes mann på sukker? Synes ikke det var noe hyggelig syn...

Anonymous poster hash: b3a25...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Screenshot og tar en tur på besøk til venninnen. Jeg ville i hvert fall ha satt pris på å bli informert..

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Screenshot og tar en tur på besøk til venninnen. Jeg ville i hvert fall ha satt pris på å bli informert..

Ta med is eller noe sjokolade til henne i samme slengen.

Anonymous poster hash: ec926...a99

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Knulle han.

Anonymous poster hash: 45b96...0b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts. Joda ser ut som han er aktiv ja. Skjønner ikke helt dette. Hvorfor vil han legge ut bilde av seg selv, hvor han bor osv. Eneste som ikke stemmer er at han sier han er barnløs og singel. Han har to stk, hvorav den ene har CP og sitter i rullestol. Kanskje ekteskapet har gått til he... Uten at venninna mi har sagt noe. Vi er ikke så nære.

AnonymBruker
Skrevet

Ville ignorert det.

Vet om en hel del ekteskap der man vender det andre kinnet til eller lar partneren holde på med sitt. Man kjenner ikke andres situasjon, så jeg ville holdt meg unna.

Anonymous poster hash: 8b2ed...b7a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si ifra :)

Dette er garantert en lurendrei..

Tipper han er lei av et sexlyst ekteskap, da all tid, penger og energi går til ungen med diagnose...

Anonymous poster hash: 9012c...432

• Liker 1
Skrevet

Ts. Joda ser ut som han er aktiv ja. Skjønner ikke helt dette. Hvorfor vil han legge ut bilde av seg selv, hvor han bor osv. Eneste som ikke stemmer er at han sier han er barnløs og singel. Han har to stk, hvorav den ene har CP og sitter i rullestol. Kanskje ekteskapet har gått til he... Uten at venninna mi har sagt noe. Vi er ikke så nære.

Sikker på at det er han da, og ikke noen som bare har misbrukt identiteten?

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra :)

Dette er garantert en lurendrei..

Tipper han er lei av et sexlyst ekteskap, da all tid, penger og energi går til ungen med diagnose...Anonymous poster hash: 9012c...432

*sexløs

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt med deg is, sjokolade og screenshotn nå TS?

AnonymBruker
Skrevet

Ville ignorert det.

Vet om en hel del ekteskap der man vender det andre kinnet til eller lar partneren holde på med sitt. Man kjenner ikke andres situasjon, så jeg ville holdt meg unna.

Anonymous poster hash: 8b2ed...b7a

Da har du jo en anledning til å spørre henne: Spør "Har dere gått fra hverandre? For jeg er jo på Sukker og der fant jeg mannen din, og da regnet jeg med at dere hatt gått fra hverandre".

Verre er det ikke. Enten har de slått opp og han har føket inn på Sukker før noen har fått med seg at det er slutt. Eller så lurer han henne, og da er det fint at hun får vite det.

Anonymous poster hash: 5ad84...b3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...