Gå til innhold

43 Marsvin myrdet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff da. Jaja. Noe sier meg at disse små krypene får mer sympati enn barna i Syria får. Typisk materialistiske nordmenn.

Anonymous poster hash: cff6a...3f4
  • Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

Uff da. Jaja. Noe sier meg at disse små krypene får mer sympati enn barna i Syria får. Typisk materialistiske nordmenn.

For mange av oss er det mulig å bry seg om flere på en gang.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i helvete får seg til å gjøre slikt, egentlig?! Litt skremmende at sånt ikke blir tatt mer på alvor, også mtp at folk som torturerer og dreper dyr har lavere terskel for å utøve vold mot mennesker.

Anonymous poster hash: 69fdb...b0a
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fra meg får de det. Har du et problem med det? Materialistiske nordmenn? Mener du at disse dyrene er "ting"? Det er levende vesener med like stor rett til å leve som både deg og barna i Syria.

Anonymous poster hash: 5bbcd...f67

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Og der var det gode gamle "hvis noen synes synd på X, mens jeg er opptatt av Y, vel da er folk bare fulle av skit!" argumentet. For det går jo ikke an å både synes synd på barn som og dør i krig, og samtidig være imot dyremishandling. Nei, det går jo ikke!

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hvem faen gjør noe sånt? :(

Grusomt!! Ble skikkelig lei meg nå :(

Anonymous poster hash: 6b648...37d
  • Liker 4
Gjest Vampen
Skrevet

Fy faen! Hva slags skrudde jævler gjør sånt?!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er fryktelig sykt! Dette er ikke noe vanlige mennesker gjør, virkelig ikke. Jeg hadde blitt svært urolig av å ha et slikt menneske i nærheten og ikke vite hvem det er. Dette bør taes på høyeste alvor!

Anonymous poster hash: e74ec...5e7
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er fryktelig sykt! Dette er ikke noe vanlige mennesker gjør, virkelig ikke. Jeg hadde blitt svært urolig av å ha et slikt menneske i nærheten og ikke vite hvem det er. Dette bør taes på høyeste alvor!

Anonymous poster hash: e74ec...5e7

Mennesker med lav terskel for å skade dyr har dessverre også lav terskel for å skade mennesker, uten at det ser ut til å bli vektlagt i straffeutmålingen. Saker som dette får meg til å bekymre meg syk på vegne over både dyr og mennesker vedkommende vil komme over fremover.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg to marsvin, og at noen syke mennesker får seg til å gjøre noe sånt er vanvittig. Personen(e) må jo være fullstendig blottet for følelser. Da jeg leste saken i dag tidlig ble jeg helt kvalm langt inne i meg. Tenk på den smerten disse søte har opplevd!!! Fullstendig forsvarsløse. Fy faen. Håper vedkommende havner en viss plass. Skulle blitt mishandlet selv og kjent hvordan det føles. Jævelfaen!!!

Anonymous poster hash: a7af3...f94
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper de eller den som har gjort det blir tatt og får en passende straff.

Anonymous poster hash: a57e4...9ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det er noe som skurrer i denne artikelen, nabo sier han hørte fotskritt utenfor men klarte ikke å høre over 40 marsvin skrike av smerte og redsel?

jeg drev med marsvin oppdrett i 15 år før jeg sluttet i 2012, og når fremmede kom inn til mine marsvin (kjøpere) så lagde de masse lyd kan du si.

uansett hvem som kom inn så laget de lyder, for det meste kose lyder da, men ble dem redd hylte dem enda høyere.

jeg mistenker naboen..

og synes uansett det er merkelig eieren ikke har hørt dem skrike selv.

Anonymous poster hash: 18df2...da3
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med AB over. Dessuten: hva i all verden gjør 45 marsvin i ett bur sammen? Disse stakkarene lever altså livene sine i ett jævla bur, inni en bod, for at dette kvinnemennesket skal tjene penger på at de formerer seg? Dyreplageri på høyt nivå, akkurat som det er dyreplageri å kjøpe et marsvin for å holde det fanget i et bur hele livet. Verden er full av møkkamennesker.

Anonymous poster hash: 53353...328
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk! Gjerningsmannen (garantert en mann) burde betale og sone dyrt for det!

Anonymous poster hash: 3e008...901
AnonymBruker
Skrevet

Enig med AB over. Dessuten: hva i all verden gjør 45 marsvin i ett bur sammen? Disse stakkarene lever altså livene sine i ett jævla bur, inni en bod, for at dette kvinnemennesket skal tjene penger på at de formerer seg? Dyreplageri på høyt nivå, akkurat som det er dyreplageri å kjøpe et marsvin for å holde det fanget i et bur hele livet. Verden er full av møkkamennesker.

Anonymous poster hash: 53353...328

Hva vet du om at de var i samme bur?

Anonymous poster hash: 3e008...901

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min første tanke var at dette må jo være kjæresten som var drittlei disse marsvinene og hadde tilgang på nøkkelen. Men naboen er jo også en mulighet. Ingen ukjente som tilfeldigvis stjeler nøkkelen og dreper en hel haug marsvin sånn uten videre. Vil vel tro de da heller hadde rappet TVen...

Anonymous poster hash: 2161a...bf9
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...