AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Inspirert av en tråd startet av AB som klikka av at mannen ikke rullerte tallerkener hver gang han tok ut av oppvaskmaskina (også kjent som tallerkendama): hvilke urimelige krav i forhold (partner eller familieforhold generelt) har du møtt på eller hørt om? Fra mine bekjente: - En venninne av meg får surleppe hver gang samboeren hennes finner på ting med kompisene sine. Det er ikke snakk om ofte en gang - men hun mener at fordi hennes venner har flyttet vekk fra byen de studerte sammen i, så er det nå samboers plikt å sørge for at hun ikke sitter alene så mye som én kveld i uka (samme venninne har jeg også tatt i å være småsur fordi samboeren har tatt på seg ekstra vakter på jobb, til tross for at de (etter hennes ord) trenger penger). - Min søsters kjæreste forventer svar på alle meldinger/snaps osv.osv. Hvis han ikke får dette innen rimelig tid (kan være snakk om en liten halvtime, la oss si at hun glemmer mobilen på soverommet og går ned i stua for å spise middag) så blir han furt og vil ha trøst. - Min bestemor blir sint når det ikke er tellekanter i vater (!!) når hjemmehjelpa kommer for å hjelpe henne med husarbeid. Hun har ringt kommunen så mye og klaget på disse stakkars menneskene som må rydde og vaske under hennes regime at hun nå bare får en telefonsvarer hver gang hun prøver å ringe. Anonymous poster hash: c2852...484 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 En kompis har det desverre slik at konen gjør som hun vil. Hun sier f.eks at i kveld skal jeg ditt og i morgen skal jeg datt. Dette er de tidspunktene han da kan gjøre som han vil. Men hun blir steike forbanna når han ønsker å finne på noe med oss kompiser om hun ikke skal noe på dette tidspunktet :S Altså om han sier at idag skal jeg…. Dette finner jeg helt fullstendig uakseptabelt Anonymous poster hash: d0497...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå