AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Ble i vår dumpet av min kjæreste. Det var i fylla og det hele var brutalt og overraskende. Han har i ettertid lagt seg paddeflat og angrer på måten han gjorde det, men han hadde ikke følelser lengre. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han.. Han betydde mye for meg. Jeg betydde også mye for han har han sagt i ettertid. Jeg orker ikke tanken på at han skal glemme meg og finne seg ei ny. Han såret meg noe ufattelig masse. Jeg var sykemeldt i lang tid og fikk store søvnproblemer. Han vet ikke om han har gjort det rette angående oss to, men tørr ikke satse på oss igjen fordi han er redd for å såre meg igjen. Han knakk fullstendig sammen sist vi snakket sammen (noen måneder siden) og jeg kunne tydelig se at dette gikk hardt innpå han også.. Måtte bare få noen ord ut.. Er enda såret. Men samtidig så glad i han, tenker på alt det fine vi hadde sammen. Så snur alt seg så fort... Til det verste som kunne skje.. Anonymous poster hash: 30ad1...d1f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 TS her: vil legge til at jeg tror han min eks gjør en stor feil angående oss to. Og dette dreper meg innvendig Anonymous poster hash: 30ad1...d1f
Wiola Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Huff, slike ting er vanskelig. Slik som ståa er nå fra hans side ville jeg nok unngått å være håpefull og prøvd å gå videre. Å være håpefull hjelper deg ingenting, det forlenger bare sorgprosessen. Men jeg skjønner at det ikke er lett å la være å håpe. Har vært der selv. Prøv å gjøre ting som tar fokuset litt bort fra ham i hverdagen. Fortell deg selv at det er slutt, og prøv å innse det. Snakk ut med venninner og begynn å bearbeide sorgen. Det er kjipt, men tror bare du skader deg selv enda mer ved å leve i håpet. Klem til deg 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 TS her: vil legge til at jeg tror han min eks gjør en stor feil angående oss to. Og dette dreper meg innvendig Anonymous poster hash: 30ad1...d1f Jeg forstår ikke at du ønsker ham tilbake. Han følte ikke mer. Han angrer på måten han gjorde det slutt på og har unnskyldt det - bra. Men han har vel ikke akkurat invitert til noe nytt forsøk. Jeg tror du, om det mot all formodning skulle bli dere 2 igjen, ville gå rundt å plage deg selv med spm som når kommer neste smell? Hva føler han nå? Er han i ferd med å miste følelsene igjen osv. En fresh start med en annen ville være mye bedre (jeg vet du ikke ser det slik nå). Du har kjærlighetsorg. Det gjør vondt. Og det tar tid før den leges. Ingen kan ta fra deg håpet, men jeg tror ikke du er tjent med å ha det. Det forhindrer deg i å gå videre. Men igjen, slik er det vel med kjærlighetssorg. Det går i faser : tristhet/sorg, håp/fortvilelse. Man får vel ikke gjort så mye annet enn å være i det til det er over..... Anonymous poster hash: 839ff...d6b 1
Testosteron Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Er enda såret. Men samtidig så glad i han, tenker på alt det fine vi hadde sammen. Så snur alt seg så fort... Til det verste som kunne skje.. Så lenge du "tenker på alt det fine vi hadde sammen", så kommer du deg ikke over ham. Han dumpet deg fordi han ikke hadde følelser for deg lenger. Selv om det skjedde på en brutal måte, så er fakta at han ikke har følelser for deg lenger. Han plages dog av dårlig samvittighet for måten det skjedde på, men det betyr ikke at det er noen framtid for deg og ham. Følelsene hans er jo borte. Derfor bør du erkjenne overfor deg selv at det er over. Han elsker deg ikke. I stedet for å tenke på alt det fine dere hadde sammen, så må du tenke på at han ikke er glad i deg lenger. Det er faktisk lurt å heller fokusere på den brutale måten han dumpet deg på for å komme over ham raskest mulig. Å tenke på alt det fine dere hadde sammen er bare seigpining.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå