Imax Skrevet 29. juni 2004 #1 Del Skrevet 29. juni 2004 Fikk et hyggelig kort i posten i går, fra Dyrebeskyttelsen i Oslo med takk for støtten (jeg betalte kontigent + litt til her i begynnelsen av juni) og ønske om god sommer. Kortet var tydelig skrevet av et barn, med rosa glitter på! Det var en hyggelig overraskelse, og de gjør virkelig en god jobb. Så jeg støtter gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 29. juni 2004 #2 Del Skrevet 29. juni 2004 Kjempekoselig Nå har jeg skaffet meg info om dyrebeskyttelsen her, og skal muligens bli med å mate/kose/aktivisere/sitte telefonvakt(?) og slike ting. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. juni 2004 #3 Del Skrevet 30. juni 2004 Nå har jeg skaffet meg info om dyrebeskyttelsen her, og skal muligens bli med å mate/kose/aktivisere/sitte telefonvakt(?) og slike ting. Gleder meg! Så utrolig snilt av deg! Beundrer slike som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå