Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en del kviser opp gjennom årene og de har etterlatt seg røde flekker eller arr. Det er ikke så pent akkurat. Har noen tips til hvordan jeg kan få duset disse ned på den store dagen? Svært tkknemlig for svar!!

Tussilago

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått til et parfymeri og spurt en av dem som jobber der om råd. De ser på hudtypen og hudfargen din, og finner den rette brunkremen/stiften/pudderet...osv som passer for deg.

Dette vil hjelpe på sånn at du får en "jevnere" utseende. Det er et vell av muligheter, så det er lurt å spørre de som kan det, for da slipper du å prøve deg frem selv.

Bare understrek for dem at du vil ha et naturlig utseende, så du ser minst mulig sminket ut.

Du må sikkert kjøpe en underlagskrem også, så vær forberedt på at det kommer til å koste endel.

LYKKE TIL PÅ PARFYMERIET OG DEN STORE DAGEN!

vinke.gif Hilsen Bria enig.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Bria den 2002-03-02 10:03 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Grønn underlagskrem skal dempe røde flekker og områder.Farget krem oppå der igjen selvfølgelig

Skrevet

Takk for tipsene. Jeg skal høre på parfymeriet hva de har der.

• 6 år senere...
Skrevet

bare så du vet det vil kvisene kunn bli værre med sminke på de

det er blitt anbefalt av leger at man bruker så lite sminke på det stede hvor kvisen/kviser har kommet.

jeg anbefaler en god alovera

det demper rødfargen drastisk og man kan se resultater etter hele et døgn :) hvert forsøke

/anonym

Skrevet
Takk for tipsene. Jeg skal høre på parfymeriet hva de har der.

Kanskje du kan be om prøver? og test for all del produktene i god tid før den store dagen, i tilfelle evt. allergisk reaksjon.

Cliniques Anti Redness Solution er et produkt som har fungert for meg, den ahr dempet rødheten, men sånt er individuelt - så spør proffene om råd og prøv ut på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...