AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Hva gjør man da egentlig? Jeg har skrevet til en mann som virker kjempesjarmerende utfra profilen på sukker, men han har ikke vært på den siste måneden... er 2 uker siden jeg skrev. Skal jeg bare glemme hele fyren? Anonymous poster hash: 02e02...bf6
Gjest Tassen10 Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Sannsynligheten er jo stor for at han har funnet seg noe...
Nettinettet Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Du trenger vel ikke akkurat glemme han, for dette er jo ikke noen du kjenner? Men selv om han ikke har vært pålogget i noen måneder, så betyr ikke det at han ikke vil logge seg på igjen senere. Bare fortsett å titt etter andre interessante, og dukker det opp et brev plutselig så er det jo en hyggelig overraskelse ikke sant?
Nettinettet Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Sannsynligheten er jo stor for at han har funnet seg noe... For noe tull. Det er mange årsaker til at noen er inaktiv på nettdatingsider. Å spekulere i hvorfor og hva som har skjedd er unødvendig bruk av energi.
Annie70 Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Kan jo være at han bare har tatt seg ferie fra sjekkingen feks. Let videre og ta det som en positiv overraskelse om du får svar
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Hallo, det er sommer og ferietid. Anonymous poster hash: 4323b...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå