AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Hei, jeg har lest en del om ketolyse diett og at forbrenning går veldig opp under dietten. Trenger å miste en god del kilo så hadde vært fint å prøve. MEN jeg ser på diverse forum at ingen er interesser i å legge ut en ferdig matplan. Noen som har prøvd ketolyse diett - lyktes - hvor lenge - hvor mye ned? Noen sol vil dele en matplan - 20 krab om dagen? Takk Anonymous poster hash: c0e93...780
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Jeg har sett flere som har fulgt en slik måte å leve på over tid og de gikk ned og så gikk de opp igjen alle sammen. Hva er poenget liksom? Hvorfor ikke heller vanlig anbefalt kost i passe doser? Anonymous poster hash: 02548...086
Lulilelu Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Ketolyse er lavkarbo. For å få kunnskap om dette bør du lese rundt på lavkarbo. Ingen kan gi deg en matplan for den er veldig individuell i forhold til hva man liker. Jeg f.eks har 2 forskjellige faste frokoster. Så lager jeg middag der oppskriften er fra 2-6 porsjoner. Disse fordeles på 2 måltider samme dag, eller jeg spiser noe dagen etter, eller jeg fryser noen ned så jeg har reserve. Det finnes ingen fasit. Du må lese deg opp på hva lavkarbo er, hvilken matvare som er bra og hvilken du ikke bør spise. Det eneste jeg kan si er at for min del så lavkarbo den enkleste måten å gå ned i vekt som jeg er prøvd (og jeg har prøvd mange), fordi det er en diett jeg kan holde i alle år. Selvfølgelig vil det være enkelte dager der man man må drite i det, men i hverdagen så er lavkarbo en stor hjelp til å holde kiloene unna uten å være sulten.
Lizliz Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Jeg har sett flere som har fulgt en slik måte å leve på over tid og de gikk ned og så gikk de opp igjen alle sammen. Hva er poenget liksom? Hvorfor ikke heller vanlig anbefalt kost i passe doser? Anonymous poster hash: 02548...086 Det gjelder vel kun dersom mennesket som har testet ketolyse har mangel på kunnskap om ernæring når de kutter ut ketolyse da. jeg fulgte ketolyse i 6 mnd og gikk ned 15 kg fortsatte med moderat lavkarbo i 6 mnd til og gikk ned 10 kg. Dette var da i kaloriunderskudd. Nå spiser jeg det jeg vil, men jeg vet også hva jeg får i meg, og har holdt vekten i 2 år. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Jeg har sett flere som har fulgt en slik måte å leve på over tid og de gikk ned og så gikk de opp igjen alle sammen. Hva er poenget liksom? Hvorfor ikke heller vanlig anbefalt kost i passe doser?Anonymous poster hash: 02548...086 Poenget er å prøve ut noe nytt, variere det med ny mat - ny type mat. Poenget er også å finne noe som hjelper deg å gå ned i vekt, når jeg ikke går ned på vanlig kost, står for tiden på stedet hvil.Anonymous poster hash: c0e93...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå