AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Da jeg kjøpte kjolen, gikk snøringa så akkurat igjen, men trangt over hoftene. Vi ble derfor enige om å bestille en str større slik at vi hadde en del å gå på. Nå var kjolen kommet og jeg skulle prøve den i dag og det ble helt fiasko Hun fikk ikke igjen snøringa øverst ordentlig og den var fortsatt trang over hoftene. Jeg har ikke gått opp noe i vekt og ikke merket noe på mine vanlige klær, så det var helt rart. Dobbelsjekka str på kjolen flere ganger, og det var en str større som vi hadde blitt enige om. Jeg ble bare såååå lei meg I tillegg var det så utrolig lite hjelp å få. Hun som var der var sånn middels interessert i hele kjoleprøvinga, og jeg prøvde boleroer og slør og prøvde å få hennes syn på det, men hun bare trakk på skuldrene og sa at jeg bestemte selv og at hun ikke helt visste hva hun syntes. Ble enige om at kjolen skulle syes ut et par cm, men hele opplevelsen var så kjip så jeg har mistet all glede og initiativ akkurat nå... Anonymous poster hash: 11504...3d6
Gjest Ciegus Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Har du mulighet til å sy den ut hos noen andre? Som kanskje er mer entusiastiske?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Jeg ville også sjekket hos en annen skredder. Det handler jo om brudekjolen din. Rart at størrelsen rundt hoftene var den samme selv om størrelsen var en størrelse større enn den forrige.
HoppsyDaisy Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Er du sikker på at hun vet hvilken str du prøvde sist? Når jeg var i en salong mente hun den var str 38. Men når ei annen ansatt var med å såg, viste det seg at den var 40.
HoppsyDaisy Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Er det noen andre flinke i nærheten som kan legge den ut?
SiMa Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Sammenlignet du kjolene for å se om den du skal ha faktisk er større? Det kan faktisk hende den ene kjolen er merket med feil størrelse. Uansett, lykke til. Regner med at det går seg til, men skjønner at det er stressende og frustrerende når den ansatte som skal hjelpe deg er så uengasjert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå