Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å holde på med en for ett og er halvt år siden. Vi ble aldri offisielt sammen, men holdt ikke på med andre og "alle" visste at vi holdt på. Uansett, så tok det slutt, da var det begge som ble enige om det.

Han tok kontakt igjen etter noen måneder og vi begynte å holde på. Denne gangen ble jeg veldig glad i han, og han fikk også møte dattera mi. Det var han som tok iniativ til "praten" om at vi ikke skulle holde på med noen andre. To uker etter at han hadde tatt opp dette, og på kvelden samme dag som han hadde kyssa meg hade etter og ha sovet hos meg, avslutta han det. Grunnen : han følte ikke noe gnist lenger. Dette gjorde han på telefon timer etter han hadde vært hos meg. Jeg syntes dette var så respektløst og ble så lei meg at jeg ba han om å ikke kontakte meg lenger og la meg gå videre med livet mitt. Han ble lei seg, og sa at han ønsket å beholde meg som venn, siden jeg betydde mye for han.

Det tok tre uker før han kontaktet meg igjen , og jeg svarte ikke. Til slutt begynte vi å snakke vanlig sammen, siden jeg hadde kommet over han. Jeg ville da ha et normalt forhold til han hvor vi kunne møtes og si hei til hverandre og bare prate litt. Uansett, så har han i det siste begynt å flørte med meg igjen... Sender meg kyssetegn, kaller meg søta osv. Vi har også vært sammen to ganger , hvor han tar veldig mye på meg og er veldig snill. Sist prøvde han å kysse meg, men jeg styrte unna og lata som jeg ikke la merke til det.. Han tar også veldig mye kontakt, mer enn han gjorde da vi holdt på.

Jeg merker at jeg begynner å få følelser for han igjen, og at jeg er fryktelig glad i han. Men, jeg klarer ikke stole på han ved å begynne og holde på med han igjen. Det virker ikke som hanoen klarer å bestemme seg, og han har heller aldri hatt et seriøst forhold. Jeg er den første jenta som han har presentert for vennene sine. Jeg klarer heller ikke kutte han ut, fordi jeg er så glad i han .. Mitt forsøk på å kutte han ut var da jeg ba han la meg være, fordi jeg aldri kom meg videre hvis han skulle være så fram og tilbake. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Er så lei av å være i den sirkelen her..

Anonymous poster hash: d1fa4...5cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du en fremtid med han? Kjør på - hvis ikke, dropp

Skrevet

Tror du vet svaret selv: Best å komme seg unna slike folk som aldri klarer å bestemme seg. Han vet han har deg rundt lillefingeren. Dermed bruker han deg for det det er verdt når han ikke har noen andre i kikkerten. Beklager brutaliteten, men han har hatt flere sjanser før, og kommer nok til å gå igjen så snart han kjeder seg. Hadde han virkelig vært så interessert hadde han ikke trengt en tredje sjanse.

Jeg ville droppet han og heller gått videre med livet for å unngå å sløse mer tid på ham, samt risikere å bli såret på nytt.

• Liker 1
Skrevet

Kom deg vekk. Vært med en slik en jeg og. Hvordan kan du noensinne få et A4 liv med et person som ikke klarer å bestemme seg for om han vil gi deg alt eller ingenting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...