Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Lurer på om dette er normalt.

Det hender noen ganger at jeg blir invitert på f.eks fest, kino og diverse med venninner, men så kommer den aktuelle dagen og jeg hører ingenting i fra dem. Det skjer ikke alltid, men det hender noen ganger som f.eks i kveld. Tidligere denne uken spurte venninna mi om ikke jeg også ville være med på kino på fredag ( i dag) sammen med hun og en annen venninne av henne. Jeg sa ja, og at det hørtes koselig ut. Vi skulle ikke bestille billetter før vi kom der på fredagen.

Etter jobb i dag klarte jeg å sovne på sofaen, og når jeg senere våknet på kveldstid sjekket jeg mobilen og venninna mi har ikke prøvd å få kontakt med meg. Jeg sendte henne en melding for å høre om de allerede var dratt, men ingen svar så jeg regner med de sitter på kinoen akkurat nå?

Er det normalt å ikke høre noe fra noen som man har planlagt å være sammen med en kveld? Er det jeg som burde ha kontaktet henne tidligere i dag? Virker som de har glemt meg ut.. :( Skal jeg si noe om det til dem, eller bare drite i det?

Anonymous poster hash: c3eb3...596
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt å ringe å spørre om du skal være med mener nå jeg.

Skrevet

Var jo litt din feil også, etter som du sovnet fra det.. Men sånn ellers er det vel greit å snakke sammen dagen før eller tidligere samme dag, og avtale litt nærmere.. Du nevner bare denne episoden, så vanskelig å ta noe standpunkt.

AnonymBruker
Skrevet

Var jo litt din feil også, etter som du sovnet fra det.. Men sånn ellers er det vel greit å snakke sammen dagen før eller tidligere samme dag, og avtale litt nærmere.. Du nevner bare denne episoden, så vanskelig å ta noe standpunkt.

Ja, jeg vet. Jeg burde jo har ringt, men regnet liksom med at det lå en melding på mobilen når jeg våknet. Får meg til å føles som jeg ikke var så viktig å ha med uansett. Litt sånn.. ´´jaja, vi hører jo ikke noe i fra henne. Men da går vi uten´´.

Det har også skjedd et par ganger tidligere. Jeg blir invitert litt sånn uformelt over en random telefonsamtale til noe flere dager i forkant, og så hører jeg ikke noe når den aktuelle dagen kommer. Jeg må liksom passe på å ta kontakt selv, ellers blir jeg glemt.

F.eks for noen måneder siden. Jeg ble invitert til pizzakveld av samme venninne flere dager i forveien, og når dagen kom så hørte jeg ikke noe. Når jeg ringte henne hadde hun glemt det, at jeg bare måtte komme om jeg ville det.

Føles liksom ut som jeg må påminne dem. Muligens de tar for lett på å invitere noen.

Skrevet

Syns det er litt rart at de ikke tok kontakt når du ikke kontaktet dem først. De må jo gjøre det når de ikke hører noe fra deg, og det var jo de som spurte om du ville være med så det er jo naturlig at de skal kontakte deg først.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo like mye ditt ansvar og høre når dere skal treffes osv? Hadde jeg gjort vist jeg ikke hørte noe, så hadde jeg sendt ei melding " Hei blir det kino i kveld, og når skal vi treffest?"

Kankje hun tenkte som deg, når hun ikke hører mere fra deg, så ville du kanskje ikke likvel? Vet ikke jeg altså..

Anonymous poster hash: 970d1...14b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så de har ansvar både for å invitere og så også kontakte deg når du ikke dukker opp som avtalt? Nei, her synes jeg ballen ligger i ditt hjørne, det må kunne forventes at du også viser noe initiativ.

Anonymous poster hash: c6c48...d25
AnonymBruker
Skrevet

Så de har ansvar både for å invitere og så også kontakte deg når du ikke dukker opp som avtalt? Nei, her synes jeg ballen ligger i ditt hjørne, det må kunne forventes at du også viser noe initiativ.

Anonymous poster hash: c6c48...d25

Ja sant, men så tenker jeg også at hvis dem virkelig ville hatt meg med så hadde dem prøvd å kontaktet meg? Og hvorfor svarer hun ikke på meldingen? Filmen er over for lenge siden, om de gikk da...

ts

Skrevet

Hvorfor kontaktet du dem ikke kvelden i forveien? Trodde det var normalt å avtale ting nærmere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...