Gå til innhold

noen som har blitt sammen med en gammel flørt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja… har noen av dere blitt sammen med noen gamle flørter,sommerrromanser osv senere? At dere ikke kunne bli sammen på det tidspunktet pga omgivelsene som feks avstand, studier, følelser etc.

Hvis ja, hvem tok opp kontakten igjen? Har lyst til å høre noen solskinnshistorier?

Dere vet. Alle har en som man aldri glemmer, de fleste i hvert fall. Jeg har et par stykker. Han ene har flyttet hjem igjen fra studier, og bor noen få meter unna meg.

Det er 3 år siden vi holdt på… har hatt kontakt hver gang han har vært hjemme, men lite ellers pga avstand. Men nå har han flyttet hjem igjen. Lurer på om jeg skal kontakte han.

Jeg er en jente som ofte tar initiativ, og har veldig lyst til å møte han. Fikk han liksim aldri ut av hodet mitt. Han er en person jeg føler jeg kan bli fryktelig glad i.

Anonymous poster hash: 01ddd...d6f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du trenger ikke kontakte han. Hvis du heller lar det være opp til han å kontakte deg, så vet du jo om han er interessert i å møte deg. Ta det helt rolig, vær blid og imøtekommende, så skjer det som skal skje.

Anonymous poster hash: 345c3...9bd
AnonymBruker
Skrevet

Aldri tatt opp kontakt med gamle flørter (men er venner med noen ekser).

Men jeg ble sammen med mitt ungdomsidol en gang i tiden. Det var en stund jeg samlet på alle avisutklipp om han og var ganske så opptatt av fyren. Men glemte hele fyren til jeg brått møtte han i voksen alder. Ble aldri noe seriøst ut av det forholdet, men vi er fortsatt venner.

Anonymous poster hash: c5bf9...f0e
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du trenger ikke kontakte han. Hvis du heller lar det være opp til han å kontakte deg, så vet du jo om han er interessert i å møte deg. Ta det helt rolig, vær blid og imøtekommende, så skjer det som skal skje.

Hvorfor mener du at jeg ikke skal kontakte han? Den som intet våger, intet vinner… vi har hatt kontakt alle gangene han har vært hjemme på ferie, så det blir v el ikke helt unaturlig at jeg kontakter han nå? At jeg sender en sms og spør at jeg tenkte på han og spør hvordan det går?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt flere sånne tilfeller som du beskriver. De dumper meg, så tar de kontakt igjen fordi at de har ombestemt seg, savner meg osv. Tydeligvis så husker de meg veldig godt. Det var opp til meg å bestemme hva jeg vil med saken. Jeg kan ikke fortelle deg en god historie ennå fordi det er så ferskt, men det kiler i magen av å tenke på han. Jeg er glad han tok kontakt med meg og prøvde. :)

Anonymous poster hash: 63a6d...ec3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener du at jeg ikke skal kontakte han? Den som intet våger, intet vinner… vi har hatt kontakt alle gangene han har vært hjemme på ferie, så det blir v el ikke helt unaturlig at jeg kontakter han nå? At jeg sender en sms og spør at jeg tenkte på han og spør hvordan det går?

Det kan du jo selvsagt gjøre. Men jeg ville ikke gjort det. Vil at mannen skal vise interesse og anstrenge seg en smule for å få meg, som f.eks. å ta et initiativ. Jeg tenker at når denne mannen har flyttet dit, så er det kanskje litt opp til han å søke kontakt når han har kommet seg til rette og funnet ut hva han har lyst til. Men bare gjør hva du føler for. Det er jo selvsagt ingenting galt i å ta kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Vi hadde en flørt på et par måneder, men ble ikke noe mer pga studier. Vi møttes tilfeldigvis på fest og møttes et par ganger til på diverse fester før han tok motet og fortalte at han ville mer. Veldig glad for det i dag og har vært sammen i 3 år nå :)

Anonymous poster hash: 61d60...3c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...