Gå til innhold

Kjekk kurder/afrikaner med overvektig norsk dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere når dere ser en ung og kjekk kurder eller afrikaner med en grusomt feit etnisk norsk dame? Jeg har utrolig vanskelig for å tro at det er ekte kjærlighet som står bak forholdet. Jeg og kompisene tror at de bare er ute etter norsk pass. Er det urimelig av oss?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

man kan like noen for personligheten deres også. og bare fordi de er mørke i huden betyr ikke det at de er ulovlige innvandrere

Anonymous poster hash: 0960a...bb9
  • Liker 3
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg tenker ingenting spesielt når jeg ser to mennesker som er sammen. Uavhengig av kjønn, etnisitet, vekt osv.

Hva tenker du om du ser en lubben kurder med ei flott og tynn norsk dame da? (Kjenner personlig 1 slikt par)

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker ingenting spesielt når jeg ser to mennesker som er sammen. Uavhengig av kjønn, etnisitet, vekt osv.

Hva tenker du om du ser en lubben kurder med ei flott og tynn norsk dame da? (Kjenner personlig 1 slikt par)

Aldri sett noe slikt...

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det samme. Og søsteren min er sammen med en afrikaner.

Anonymous poster hash: d100b...3cc
AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke noe spesielt over det.

Anonymous poster hash: d7c17...431

Skrevet

Tenker det samme. Og søsteren min er sammen med en afrikaner.

Har han norsk pass da?

AnonymBruker
Skrevet

Definer først av alt grusomt feit, da.

Anonymous poster hash: 1b8dd...635
AnonymBruker
Skrevet

De TS nevner er grusomt feite, det er himmelvid forskjell på å være det og å kun være lubben.

Anonymous poster hash: b41f4...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Har han norsk pass da?

Nei. Og han snakket ikke et norsk ord, lært litt etter 1 år.

AnonymBruker
Skrevet

Alt hva folk legger seg oppi...... :klaske:

Anonymous poster hash: bcf19...4cc
  • Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

De TS nevner er grusomt feite, det er himmelvid forskjell på å være det og å kun være lubben.

Anonymous poster hash: b41f4...c9e

Ja, men jeg ga et lignende eksempel tilbake.

Skrevet

Nei. Og han snakket ikke et norsk ord, lært litt etter 1 år.

Utrolig suspekt.

AnonymBruker
Skrevet

Garantert gifta seg for at han skal få opphold, og så skal han søke om å få sine fire koner og 34 barn til landet. Eller noe...

Anonymous poster hash: 2fb89...ac9

AnonymBruker
Skrevet

og en ting til, de har vært sammen i under et år. allerede flyttet inn sammen, hun betaler alt for han sparer og sender penger til familien i hjemlandet. Og de har allerede begynt å snakke om bryllup.

Ingen i familien skjønner greia, de virker ikke forelsket heller.

AnonymBruker
Skrevet

Afrikanere liker ofte større damer. Kjenner ei som fikk "look at that fat one" ropt etter seg på et marked, og hun ble selvsagt grisefornærmet. Så forklarte mannen hennes at det var ment som en kompliment.

Anonymous poster hash: a3c4f...acf
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Afrikanere liker ofte større damer. Kjenner ei som fikk "look at that fat one" ropt etter seg på et marked, og hun ble selvsagt grisefornærmet. Så forklarte mannen hennes at det var ment som en kompliment.

Anonymous poster hash: a3c4f...acf

Venninnen min jobbet som frivillig et eller annet sted i Afrika for en stund siden. Hun er rimelig mye større enn lubben. Alle mennene hang etter henne, som slips i vinden :fnise:

Anonymous poster hash: 75c0f...dc0

• Liker 8
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk skal tenke så negativt om andre bare fordi de er sammen med en som ikke er det såkalte idealet.

Jeg har hørt av afrikanske venner at mange liker litt fyldigere damer, gjerne med litt større rumpe. Og det er jo ofte et slikt utseende flere fra deres land har. I tillegg så er det ikke alle land som har tynne kvinner som ideal-kvinner.

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker ingenting spesielt, men synes alltid det er koselig å se folk som er tydelig forelska, uanset utseende :) alle har forskjellig smak :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en norsk kjekk mann som er sammen med en feit dame? Er det også mistenkelig?

Anonymous poster hash: 20b6b...310
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...