AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Er det mange hyggelige, eller motsatt? Anonymous poster hash: 32339...daa
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Sjekk ut dumme kunder-tråden:P Omskolerte meg etter 10 år. Da hadde jeg fått nok. Anonymous poster hash: 8178c...3ce 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 jeg er i post i butikk, å møter stort sett bare masse koselige kunder som gjerne slår av en prat (å det midt i oslo). så klart kan det komme kunder som er sure, men det er som regel fordi de ikke har opplevd å få den servicen de trenger eller at noe har gått galt med en sending, å da prøver jeg så godt jeg kan å hjelpe de. de blir som regel fornøyde igjen de å elsker å jobbe med kundeservice ^^
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Les tråden "Dumme ting kunder sier". Over 300 sider med moro ;-) Men de aller fleste er hyggelige altså. Jeg har hatt jobber der jeg har møtt 1 tulling i måneden, eller 5 ganger om dagen. Det varierer fra jobb til jobb i grunnen. Anonymous poster hash: 9abca...29b 1
Fiolinisten Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 De fleste er hyggelige er min erfaring, så kommer de ufordraglige oppå der. En legger dessverre mer merke til dem enn alle de som er trivelige. Spørs hvor en jobber og hva en jobber med. 1
Rægs Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Jeg har jobbet i kassa på Meny i flere år, og la merke til at kunder var på sitt verste når det var kø (seff), høytider, helger og rushtiden etter jobb. Det er noen få episoder som jeg husker veldig godt, og jeg mener fremdeles at enkelte ikke burde "få lov" til å handle i butikk (isåfall lære seg å beherske kroppsspråk/kommunikasjonsevner/høflighet/effektivitet, men det er nok mye å forlange).. De aller fleste var hyggelige 1
Kjempeliten Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 De fleste er hyggelige:) En og annen idiot, men det møter man på i alle yrker der man omgås mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 I all hovedsak er de ok, men innimellom kommer det særinger som knapt skulle fått lov å håndtere et visakort på egen hånd. Da kan man trøste seg med at det blir gode historier ut av det Anonymous poster hash: 014c0...950 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå