Gå til innhold

Du som studere og jobber deltid + hund.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du tid til hunden?

Lufter du den etter skolen før du løper videre på jobb?

Jobber du kun i helger og helligdager?

Anonymous poster hash: 5a36f...595
Videoannonse
Annonse
Gjest Haaploes
Skrevet

Nå har jeg ikke hund lenger, dessverre, men den gang det var sånn, gikk rutinene omtrent som dette:

Kjapp tur før skoletid.
Innom hjemme for fôring av meg.
Ut med hunden.
Fôring av hund.
Jobb.

Lang kveldstur.

Vaktplanen varierte selvfølgelig, det samme med timeplanen min. Men enten ble det lang morgentur eller lang kveldstur.

Gjest bustyvel
Skrevet

For min del hadde det neppe gått rundt uten samboer, som bruker mye tid sammen med voffeloff når jeg jobber og leser. Nå er jeg heldigvis ferdig utdannet, så nå håper jeg det blir mer tid til både mann og hund :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på universitetet og har ikke så voldsomt mye undervisning - er på skolen ca 4 timer hver dag. Leser ellers mye hjemme, og da kan jeg sitte i sofaen sammen med bikkja. Hun er stort sett fornøyd så lenge hun har selskap. Så går vi tur eller trener en eller annen gang iløpet av dagen når det passer sånn. Jeg jobber bare 1 ettermiddag i uka og annenhver helg. Så i sum er jeg iallefall mye mer hjemme enn en fulltidsarbeider. Men det er likevel greit å ha samboer å støtte seg på - han går ikke turer med hunden, men han mater, lufter og koser, så hun får det hun trenger også på dager der jeg er mye borte. Hadde jeg bodd alene, ville jeg nok vært avhengig av å ha noen som kunne passe hunden i ny og ne. Særlig i eksamensperioder.

Anonymous poster hash: 25ebd...d7d
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg samboer, men han reiser en del. Har sagt opp jobben min fordi jeg ikke har tid og energi til mer enn skole. Men det jeg gjorde når samboer var borte, og jeg jobbet, var å bare være i forelesning for så å dra hjem og lese videre. Noen ganger droppet jeg forelesning også, hvis jeg måtte bort på kvelden. Som regel jobbet jeg nattvakt, og da fikk jeg ta med hunden. Når det var kvelds- og dagvakt var hunden hjemme, men da var jeg hjemme med han resten av dagen, eller tok han med meg dit jeg dro. Det gikk jo utover skolearbeidet, men jeg fikk B i snitt likevel. Kunne vært A om jeg ikke jobbet:/

Anonymous poster hash: cbc97...914

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...