Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en god tynnflytende foundation?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ny Foundation og vil ha en som en litt tynnflytende og ikke for tykk. Den må ikke teste på dyr og heller ikke kost all verdens :)

Takker på forhånd :)

Anonymous poster hash: 6f53a...a61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stormforelsket i Chanels Perfection Lumiere Velvet foundation.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stormforelsket i Chanels Perfection Lumiere Velvet foundation.

Chanel tester på dyr

Skrevet

Mac face & body foundation

Gjest Gemini7
Skrevet

Kanebo, lett, tynn, men dekkende!!

Skrevet

Jeg vet at du ber om en tyntflytende foundation men hva med mineral foundation. Det kan du gjøre så tynt du bare ønsker.

Skrevet

Chanel tester på dyr

Vel, men det er ikke et problem for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ny Foundation og vil ha en som en litt tynnflytende og ikke for tykk. Den må ikke teste på dyr og heller ikke kost all verdens :)

Takker på forhånd :)

Men det er jo tydligvis det for TS, så da blir svaret ditt ubrukelig for henne.

Anonymous poster hash: 9c0c9...b51

• Liker 2
Skrevet

Men det er jo tydligvis det for TS, så da blir svaret ditt ubrukelig for henne.

Anonymous poster hash: 9c0c9...b51

Vel, det er ikke en tilfeldighet at de produktene som ingen får allergier av er testet på dyr. Så kanskje TS burde senke prinsippene sine bittelitt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden anbefaler du et produkt som tester på dyr når jeg sier jeg ikke skal et produkt som tester på dyr? Herregud.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er ikke en tilfeldighet at de produktene som ingen får allergier av er testet på dyr. Så kanskje TS burde senke prinsippene sine bittelitt.

Sorry jeg støtter ikke dyremishandling du frøken.

• Liker 4
Skrevet

Det samme argumentet kunne du kommet med hvis det var slik at produkter hadde i alle år blitt testet på babyer. Det er gjør det ikke noe mer riktig av den grunn.

Det er uskyldige skapninger som blir utsatt for noe de ikke har valgt selv. Testing av produkter bør kun foregå på voksne personer som er klar over risikoene og har samtykket. Men siden det ofte betyr at de må betale testobjektene sine, så gidder de ikke det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå leste jeg nettopp i en tråd her at chanel ikke lenger tester på dyr.

Anonymous poster hash: eb7c7...7b3

Skrevet

Nå leste jeg nettopp i en tråd her at chanel ikke lenger tester på dyr.

Anonymous poster hash: eb7c7...7b3

Jeg har lest det samme, men ser på diverse nettsider og blogger at Chanel ikke har svart på henvendelser om de tester på dyr eller ikke.

Om de ikke tester på dyr lenger er det flott. Men motehuset Chanel er jo storforbrukere av ekte pels på motevisningene sine, så jeg vegrer meg likevel for å kjøpe kosmetikk fra dem, selv om produktene er av veldig god kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

Youngblood liquid foundation. Denne er lett og fin, og gir glød til ansiktet. Litt dyr, men den virker veldig drøy. Fantastisk produkt!! Ikke testet på dyr heller, den er merket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...