Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #1 Del Skrevet 29. juni 2004 Noen som kan anbefale hotell i Kairo? Helst ikke kjempedyrt - hovedsaken er at det er rimelig rent og greit. Kommer til å bo der ca en uke. Takker og bukker for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciara- ikke innlogget Skrevet 29. juni 2004 #2 Del Skrevet 29. juni 2004 Hei! Hva med Lotus hotel? Ligger midt i sentrum. Det er mye mye bedre enn Dahab (ikke prøv det en gang!), men fortsatt billig. For all del - ingen luksus, men helt greit. Jeg var der som backpacker, og da passet det bra for meg. Det er også i gangavstand til det egyptiske museet. I tillegg er faktisk den eneste restauranten vi var 100% begeistret for like ved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #3 Del Skrevet 30. juni 2004 Takk, det ser greit ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #4 Del Skrevet 19. juli 2004 Pyramides park hotell, ligger også i kairo. Det ligger vel litt i utkanten....hmm..husker ikke helt... (Flaut) :oops: Bodde der da vi var på skoletur for en del år tilbake. Det var et flott hotell. Rant og fint. Hyggelige folk som jobbet der. Kunne se pyriamidene fra hotell området, når vi stod ved bassengene. Det var veldig bra. Men det er som sagt noen år siden. Husker ikke hva vi betalte, men det var en skoletur, så regner kan ikke ha vært så knall dyrt heller... (var så heldig at foreldrene mine betalte turen for meg.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 19. juli 2004 #5 Del Skrevet 19. juli 2004 Hotell Mayfair i Zamalek-området er fint og rent, da jeg var der i 2002 kostet det 65 dollar for et dobbeltrom. Området er et ambassade-strøk, så det er litt lettere luft der enn i store deler av Kairo. Og det er VIKTIG i en by der klærne dine blir gråsorte hvis du har vært ute og gått en dag! Zamalek er den øya du ser i midten av Kairo-kartet, så det er i sentrum, ikke så langt fra Kairo Tower. Det er en spennende by, så du burde glede deg! Men vær forberedt på mye støy og sanseinntrykk, både på godt og vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #6 Del Skrevet 21. juli 2004 Hotell Mayfair i Zamalek-området er fint og rent' date=' da jeg var der i 2002 kostet det 65 dollar for et dobbeltrom. Området er et ambassade-strøk, så det er litt lettere luft der enn i store deler av Kairo. Og det er VIKTIG i en by der klærne dine blir gråsorte hvis du har vært ute og gått en dag! Zamalek er den øya du ser i midten av Kairo-kartet, så det er i sentrum, ikke så langt fra Kairo Tower. Det er en spennende by, så du burde glede deg! Men vær forberedt på mye støy og sanseinntrykk, både på godt og vondt![/quote'] Hei Takker for alle tips. Har tidligere vært i Dehli og Dar Es Salam, så støy og sanseinntrykk er jeg vant til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå