AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg er litt betatt av en fyr som er en del yngre. Jeg har aldri flørtet med han og han har ikke flørtet med meg. Vi er i samme vennegjeng, så jeg ser på han som venn. Jeg kommer aldri til å rote med hsn fordi jeg elsker kjæresten min. Han ba en gjeng på middag i morgen, men alle trakk seg bottsett fra meg. Jeg bekreftet at jeg kommer, senest i går:/ Burde jeg bare si eett ut at det blir dumt overfor typen å skulle være på middag der? Typen og jeg gar hatt et ustabilt og vanskelig forhold, så jeg tror egentlig at det er litt av grunnen til at jeg ikke vil avvise han så hardt og brutalt. I tillegg vil jeg ikke at typen skal høres ut som en sjalu dritt heller. Hva sier jeg? Kan finne en unnskyldning nå, men jeg vil jo igjen og igjen måtte takke nei, noe som også virker utakknemlig og kjipt hvis han faktisk aldri har sett på meg som noe annet enn ei venninne.Anonymous poster hash: e2d4e...c9e
Ms. Steele Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 (endret) Men blir det middag når alle bortsett fra deg har trukket seg da? Å dra på den middagen alene er vel å be om trøbbel.... Er vel bare å si at du velger å bli hjemme med kjæresten siden alle har trukket seg, men at du gjerne blir med ved en senere anledning. Endret 1. august 2014 av Ms. Steele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå