Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det liksom et krav? Typen min er 30, jeg er 22, og jeg synes han har noen hæslige, barnslige kompiser som jeg ikke er noe interessert i å bli bedre kjent med. For min del trenger jeg ikke det heller.

For det første har de bæsje og tisse-humor der de f.eks sender snaps med avføring eller at de fiser eller.. ja, synes det er kjempemorsomt sikkert. Og de har sånn hæslig internt-språk. "Pung eller humping?" når det kommer til om han er alene eller ikke, og bare.. Mye sånn tull-prat.

Jeg bare liker ikke sånt..

Typen min er ganske ordentlig av seg, ikke på en prippen måte, det er heller ikke jeg! Tro meg, om de begynner sånn når jeg er der så sitter jeg ikke og er sur, bare later som jeg er med og synes det er helt greit og "greit morsomt" for typen min sin skyld. :

Anonymous poster hash: 9f8ad...616
Videoannonse
Annonse
Gjest Jon blund
Skrevet

for noen luksus problemer folk her inne har er helt utrolig.

Anyways, du trenger ikke å like det men aksepter at slik er det og move on

AnonymBruker
Skrevet

for noen luksus problemer folk her inne har er helt utrolig.

Anyways, du trenger ikke å like det men aksepter at slik er det og move on

Jaja, sier ikke at jeg ikke aksepterer. Bare at ikke jeg gidder å være en del av dette sirkuset.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det liksom et krav? Typen min er 30, jeg er 22, og jeg synes han har noen hæslige, barnslige kompiser som jeg ikke er noe interessert i å bli bedre kjent med. For min del trenger jeg ikke det heller.

For det første har de bæsje og tisse-humor der de f.eks sender snaps med avføring eller at de fiser eller.. ja, synes det er kjempemorsomt sikkert. Og de har sånn hæslig internt-språk. "Pung eller humping?" når det kommer til om han er alene eller ikke, og bare.. Mye sånn tull-prat.

Jeg bare liker ikke sånt..

Typen min er ganske ordentlig av seg, ikke på en prippen måte, det er heller ikke jeg! Tro meg, om de begynner sånn når jeg er der så sitter jeg ikke og er sur, bare later som jeg er med og synes det er helt greit og "greit morsomt" for typen min sin skyld. :

Sier ikke hvordan kompisene er, også litt om typen din?

Bare en tanke...

Anonymous poster hash: 4bde9...730

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes en av kompisene til typen min er direktre frastøtende til tider. Han er klar over det. Eneste han forventer er at jeg oppfører meg når vi er med han, noe jeg selvfølgelig gjør. Ikke alle man har god kjemi med.

• Liker 1
Skrevet

Bare en tanke...

Samme tenkte jeg.

Gjest Jon blund
Skrevet

Gutter har ofte litt ræv humor det vil da ikke si at vennene er dårlige personer. Det er sånn de er vandt å være med typen din og kommer du å ødelegger så vil ikke kameratene like deg og da har du enda et problem for da må typen på en måte " velge litt"

Gjest Coolaid
Skrevet

Du trenger ikke like kompisene hans.

Han trenger ikke like dine latterlige venninner med alt det fjaset dere driver med. Bryr han seg så er det kun fordi han ser på puppene deres..... men det er helt uskyldig. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Bare en tanke...

Menneskene man omgir seg med har mye påvirkning på deg.

Hvis alle kompisene var av den ulla, ville jeg begynnt å lure.

Anonymous poster hash: 018bd...0d4

Skrevet

Neida, men det kan bli lettere å omgås dem. Hvorfor sitter de og snakker sånn foran deg da? Er vel ikke akkurat normalt det? :P

Skrevet

Du trenger absolutt ikke like di! Og jeg hadde selv heller ikke likt di (slik som du fremstiller di hvertfall)

Du trenger heller ikke henge mye med dem! Vær heller fornøyd med at kjæresten din ikke er slik som di:)

Det er jo ikke sånn at man må like noen som noen man liker liker.

AnonymBruker
Skrevet

Barndomskompiser har ofte en sær, barnslig humor når de samles.

Det gjelder ikke bare hans kameratgjeng, men de fleste kameratgjenger.

Anonymous poster hash: d84b1...361

Skrevet (endret)

Jeg tenker at de vennene man har ofte gjenspeiler personligheten til den som har dem.

Men så har jo mange menn en (litt for?) inkluderende kameratgjeng hvor det kan se ut som om det er usedvanlig lave opptakskrav.

Kan du ikke bare sørge for å ha venninnekveld når det er snakk om å møte kompisene? Eller vent med å henge med dem til de får seg kjærester og må ta seg sammen, de også.

Endret av wondergirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...