Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ville du hatt som max når det kommer til å være borte fra hverandre i et avstandsforhold? Nå er det selvfølgelig forskjellig til situasjon til situasjon, men sånn generelt? Ville du klart et avstandsforhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i et avstandsforhold, til nå har vi maks hatt enn uke mellom når vi treffes, nå har det imidlertidig gått nesten to og det er dødens! Treffes heldigvis i dag! :D

Skrevet

Er i et avstandsforhold, til nå har vi maks hatt enn uke mellom når vi treffes, nå har det imidlertidig gått nesten to og det er dødens! Treffes heldigvis i dag! :D

èn uke er jo lite, heldig! Han her kommer nemlig til å flytte 21 timer unna..

Skrevet

For min del er nok avstandsforhold vanskelig.Så jeg tenker at 21 timer er veeldig lagt..

Men det viktigeste iforhold til et avstandsforhold er vel om at man faktisk har en fremtidplan på hvordan man skall få til og bli samboere. Har man det så har man et mål og strekke seg etter og det blir lettere og motivere seg.

Å treffes en gang hver andre uke er vel et minimum synes jeg nesten.Men det blir nok mye fra person til person. Snakker man mye på tlf og har kontakt med hverandre via andre medier så kan man vel klare seg med et treff i mnd.

Du hadde vel neppe postet dette om du ikke var litt usikker/bekymret for hvordan avstandsforholdet vil utarte seg?

Skrevet

Vi treffes annenhver uke. Ikke så sikker på om det kommer til å gå så bra. Mister litt av gløden merker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Har pleid å treffes annenhver uke men nå ses vi ikke før om 5 uker og jeg mister virkelig gløden og jeg blir usikker på hvor lenge jeg vil holde på sånn. Han er verdens fineste mann men jegntrenger nærhet og tryggheten hver eneste dag..

Anonymous poster hash: 6cc69...563

Gjest Haaploes
Skrevet

Nå har vi vært fra hverandre i to og en halv måned, og det er tre uker til vi ser hverandre igjen. Det er skikkelig, skikkelig vanskelig, men omstendighetene har gjort det sånn. Tidligere har det gått maks tre uker mellom hver gang vi har sett hverandre. Skal sies at vi begge er veldig opptatt av at den andre skal lykkes og få til ting, så vi er forståelsesfulle for perioder som disse tre og en halv månedene, for eksempel.

Det finnes ikke noe fasitsvar, er vel fasitsvaret. Man må føle seg frem. Lykke til!

Gjest daisydaisy
Skrevet

Var i et "midlertidig avstandsforhold" da kjæresten var bortreist i fire uker. Det var veldig tøft, og det er ikke noe jeg vil oppleve igjen.

Skrevet

Ha en plan for alt, planlegg neste besøk, lag interne avtaler, felles fremtidsplan osv :-)

Skrevet

Han er på skole i militæret, men han bor i egen leilighet der oppe og jeg går forløbig ikke på skole; så muligheten for meg å reise opp å være der noen uker er ikke noe problem, heldigvis. :-) Men vil ikke henge på ham konstant heller. Han har en bra fremtidsplan for utdanning, så dette innebærer å være mye borte herfra - dette starta han på for et år siden, før vi en gang møttes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...