AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg skal betale en veldig stor sum i dollar innen 30.august. Jeg ser nå at dollaren ligger på 6,29. Er det noen som har litt peiling på økonomi som vet om det er mulig at den går enda mer ned i løpet av de neste ukene? Eller vil den stige?? Jeg vil betale denne summen når den er lavest mulig, ettersom jeg tjener mer på det. Anonymous poster hash: 46538...113
Gjest hva som helst Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Umulig å vite. Sannsynligvis kommer den ikke til å svinge mye siden den amerikanske sentralbanken nettopp har publisert sin rentebeslutning, og neste møte ikke er før i september. Det samme gjelder Norges Bank. Jeg tror ikke du løper stor risiko ved å betale nå.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Den som hadde visst det kunne blitt rik på valutaspekulasjon. Anonymous poster hash: 28e41...76e 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Dollaren er i en stigende trend i forhold til kronen, og det har den vært de siste 4-5 månedene. Ingenting som tyder på en fallende dollar eller sterkere krone akuratt nå. Men som siste har har nevnt, hadde jeg vært 100% eller til og med 55% sikker på det, så hadde jeg vært rik. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå