AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Vi legger oss til å sove samtidig, men følgende skjer uten unntak. Vi ligger stille en liten stund og plutselig begynner han å knekke ledd! Kan ikke ta alt samtidig, å neida, en og en finger, noen få sekunder mellom hvert knekk, som om jeg ikke skal legge merke til det, liksom! Og så tærne, og det verste er knærne for da 'gynger' han hele senga litt. Og så albuene og sikkert også mer. Og så faller han til ro og sovner med en gang, sovner alltid før meg! Måtte bare få det ut. Hvem sovner først av dere? Er det urimelig å vekke samboer dersom han bråker så jeg ikke får sove?Anonymous poster hash: c1318...36b
Tya Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Her i gården sovner han alltid først. Vi legger oss samtidig (eller; jeg legger meg oftest først, men legger meg aldri til å sove før han kommer og legger seg). Jeg synes ikke det er urimelig å vekke eller dytte litt i samboeren hvis han bråker over lengre tid slik at du ikke får sove.
Mrs Smith Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Som regel han, jeg må lese bok for å sovne noe jeg ikke får lov til for han må ha det mørkt. Da ligger jeg der da, pling, lys våken. Ender som regel med at jeg går ut på stua og sovner på sofaen.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Som regel han, jeg må lese bok for å sovne noe jeg ikke får lov til for han må ha det mørkt. Da ligger jeg der da, pling, lys våken. Ender som regel med at jeg går ut på stua og sovner på sofaen. Hva med å kjøpe kindle paperwhite? Da kan du lese i mørket, gjør jeg av og til!Anonymous poster hash: c1318...36b 4
Mrs Smith Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Hva med å kjøpe kindle paperwhite? Da kan du lese i mørket, gjør jeg av og til!Anonymous poster hash: c1318...36b Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Hørtes utrolig romantisk ut. Hva med å knulle istedenfor? Kan jo hende de har gjort det allerede?Anonymous poster hash: c1318...36b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Misunner dere som har typer som har uvaner osv i sengen. Samboeren min blir med inn i senga når jeg legger meg, 22 tiden ca, prøver å få seg ett ligg. Om vi har sex eller ikke har ingenting å si, han går rett inn i stua og sovner på sofaen. Datteren vår på 2 år sier at sofaen er senga til pappa...Anonymous poster hash: a251c...c73 3
Cambria Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Jeg aner ikke hvem som.sovner først av oss. Tror egentlig det er han siden jeg må lese meg i søvn. Om jeg ikke klarer å få han i seng samtidig som meg er det også jeg som legger meg først. Da ligger keg vpken og venter på han. Hender jeg sovner før han kommer og da holder han bare rundt meg når han legger seg Vi dytter i hverandre og vekker hverandre om en av oss bråker så den andre ikke får sove. Aldri noe problem med det
Mrs Smith Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Hørtes utrolig romantisk ut. Hva med å knulle istedenfor?jada, vi gjør det og, støtt og stadig.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Ler så jeg rister av denne overskriften! Anonymous poster hash: ddf61...9ce 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Hørtes utrolig romantisk ut. Hva med å knulle istedenfor? Hun sier at hun må lese for å sovne. Tviler på at typen hadde vært så høy i hatten hvis hun sovnet mens de knullet..Anonymous poster hash: eb2f2...051 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Hahaha! Hvis han gjør dette konsekvent, kan du ikke bare vente noen minutter før du legger deg? Du får jo ikke sove mens han holder på uansett. Hvis dere har sex først, kan du jo stå opp og gå på badet en liten stund etterpå, så sovner han forhåpentlig mens du er borte. Sær uvane. Vi legger oss sjelden samtidig, men om vi gjør det, så sovner samboeren iløpet av få sekunder, mens jeg ligger våken og leser eller hører på lydbok en liten stund før jeg sovner. Hadde jeg ikke "fått lov" å lese bok hadde jeg surret en maske over øynene hans. Vi bor i Nord-Norge uansett, det er lyst halve året enten jeg leser eller ei, så han må nesten bare godta at det er lyst nok til å lese. Anonymous poster hash: d3816...db0 1
Lalunaa Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 Vi legger oss stort sett samtidig, men han må ofte stå opp igjen Pga sinnsyke kløanfall. Har veldig atopisk eksem, så hvis han står opp er det for å smøre seg og legge seg igjen. Jeg sovner ofte før han, ihvertfall hvis han har kløanfall. :-) 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #14 Skrevet 1. august 2014 Som regel han, jeg må lese bok for å sovne noe jeg ikke får lov til for han må ha det mørkt. Da ligger jeg der da, pling, lys våken. Ender som regel med at jeg går ut på stua og sovner på sofaen. Men hvorfor må dere på død og liv legge dere samtidig da? Det er jo ikke værre enn at du legger deg en halvtime før han, leser, slukker lyset og sovner så er rommet mørkt når han kommer... Anonymous poster hash: 5b736...004 1
Gjest Heartbeat Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 Vi legger oss alltid samtidig, men han sovner nesten alltid først. Sjeldent jeg sovner før han . Han liker å prate før han sovner, så selv om jeg er trøtt så prater han sånn at jeg blir våken igjen, og når han har pratet ferdig er jeg lys våken og da sovner han Om han snorker bare dytter jeg i han i løpet av natta
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Så det var noen som reagerte på denne tråden og sammenlignet den med den med rullering av tallerkener som jeg også har laget, men var det virkelig noe spesielt med dette med leggerutiner osv?Anonymous poster hash: c1318...36b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #17 Skrevet 2. august 2014 Så det var noen som reagerte på denne tråden og sammenlignet den med den med rullering av tallerkener som jeg også har laget, men var det virkelig noe spesielt med dette med leggerutiner osv?Anonymous poster hash: c1318...36b Jeg lurer på hvor lenge ditt ekteskap varer. Anonymous poster hash: ddf61...9ce 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #18 Skrevet 2. august 2014 Så det var noen som reagerte på denne tråden og sammenlignet den med den med rullering av tallerkener som jeg også har laget, men var det virkelig noe spesielt med dette med leggerutiner osv?Anonymous poster hash: c1318...36b Ja. Selv om jeg kan forstå prinsippet med rullering av tallerkener synes jeg innlegget ditt var i overkant dramatisk. Jeg rydder for eksempel i kjøleskapet, men jeg forventer ikke at kjæresten min skal være like nøye på å holde orden som jeg er. Også dette med knekking av ledd etter man har lagt seg … Du overreagerer noe voldsomt på ting samboeren din gjør. Er du sikker på at du er forelsket og glad i ham, eller kan det være at "alt" han gjør irriterer deg fordi du ikke har det rette følelsene? Anonymous poster hash: 2b198...5d6 4
Gjest Blondie65 Skrevet 2. august 2014 #19 Skrevet 2. august 2014 (endret) Ikke ser jeg problemet med at han "knekker" leddene sine før han sovner, men jeg ser heller ikke helt problemet med at hun ikke liker det. To stykker som skal leve sammen må kunne bli enige om ikke gjøre det ubehagelig for hverandre, synes jeg. Endret 2. august 2014 av Blondie65
Gjest Whitestripes Skrevet 2. august 2014 #20 Skrevet 2. august 2014 Du har behov for mye rutine i livet ditt, TS. Tallerkenrutiner og leggerutiner. Har du OCD? Får du i så fall hjelp for det? Jeg er selv et vanemenneske og liker orden, men kjenner at folk som er ekstreme på dette, gir meg helt dilla. Gir mannen din uttrykk for at dette er et problem for han? Tar du i så fall hensyn til at han kan synes dette kontrollbehovet ditt er problematisk, eller er det bare han som skal jenke seg? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå