Gjest Tornerose ikke innlogget Skrevet 22. juni 2002 #1 Skrevet 22. juni 2002 I dag blir samboeren min drukket ut. Vi er på besøk med svigers i helga og midt under frokosten kom broren min og en annen kamerat og hentet han. Kaffikoppen ble byttet ut med en boks med øl! Jeg visste om det så jeg hadde pakket en bag med ekstra klesskift og shorts pluss sko. De skulle nemlig rafte! De var en gjeng på ca 10 stykker. Han skulle til Valldalen på Sunnmøre, også skulle han plukke jordbær sammen med polakkene og selge, det er de to tingene valldalen er kjent for! etterpå var det guttefest! Vet ikke om de kommer hjem i dag eller i morgen. de har det sikkert kjempegøy, gleder meg masse til mitt! Det kom nok litt uventet på for han for det er to måneder til bryllupet. men da har han laaang tid til å pleie fyllesyken!!
Carine Skrevet 22. juni 2002 #2 Skrevet 22. juni 2002 Det blir min også Vi gifter oss i utlandet, og har ikke med oss forlovere på reisen. Dermed skulle i utgangspunktet ingen av oss ha utdrikkingslag, men jeg spurte kompisene hans om de ville holde et for ham. De tok ham på sengen halv ni idag tidlig, og etter frokost bare det rett på SATS - hvor jeg er instruktør og sto klar med en HøyPuls-time . Dere skulle sett ham: Han så ikke ut!! Bitteliten tights, og en enda mindre knall orange topp :o . Men det var utrolig morsomt...og etter det dro de videre til seilflyvning, rallycross og go-cart. Regner med at de storkoser seg, og at festen er i full gang nå! Blir artig å høre referat i morgen Lykke til i ditt utdrikkingslag, Tornerose!
Barbie Skrevet 22. juni 2002 #3 Skrevet 22. juni 2002 Min blir drukket ut til helga... Gutta henter ham på torsdag,og kommer ikke hjem igjen før søndag.. :o Tenker han får kjørt seg! Unner ham en tur med kameratene,vi har ikke vært fra hverandre siden vi møttes for 2 år siden! Håper de tar godt vare på ham. 8) ismen 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå