AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Den siste uken har kjæresten min vært veldig sint og deprimert pga mye styr på jobben. Det går mye utover meg, da han blir sint for meg for ingenting, kjefter og skyver meg unna. Ikke har han noe særlig lyst å være med meg heller. Visst jeg tar opp hvordan han er mot meg skylder han bare på jobben og blir sur. Jeg syns det er vanskelig å syns synd på han og prøve å støtte han når han oppfører seg sånn som dette. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 96a82...dc3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 La han få litt pusterom. Det er mange måter å vise omtanke og at man bryr seg på.Anonymous poster hash: 77ae8...d5c 1
Fjellhare Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Kle deg pent og sett fram en kald øl når han kommer inn døra etter jobb, gå dernest bort til utgangsdøra og snu deg og si "da går jeg ut og drikker meg full, sier du noe pent til meg når jeg kommer tilbake så får du en blowjob", skru så av telefonen og vent minst 3 timer før du kommer hjem igjen. Når du kommer hjem så er det en av to, enten så blir han singel, eller så får han en blowjob, alt avhengig av hva han selv gjør.
Gjest Coolaid Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 AnonymBruker, on 01 Aug 2014 - 16:53, said: Den siste uken har kjæresten min vært veldig sint og deprimert pga mye styr på jobben. Det går mye utover meg, da han blir sint for meg for ingenting, kjefter og skyver meg unna. Ikke har han noe særlig lyst å være med meg heller. Visst jeg tar opp hvordan han er mot meg skylder han bare på jobben og blir sur. Jeg syns det er vanskelig å syns synd på han og prøve å støtte han når han oppfører seg sånn som dette. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 96a82...dc3 Fortell ham at du forstår at det er vanskelig med jobben. Så forteller du at det er minst like vanskelig for deg å få aggresjonen hans overført til deg. Be han om å tenke på dette uten å være anklagende. Bestem deg får å tåle mer enn vanlig men innenfor rimelighetens grenser. Hva som er innenfor rimelighetens grenser bestemmer du.
altflyter Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Behandle ham fint. Sett deg ned og snakk rolig med ham om dette. Spør om det er noe du kan gjøre/om det er noe han trenger eller om han bare ønsker å være litt alene Si at du blir usikker, men at du gjerne vil være der for ham, men da må du vite hva han trenger 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Lag favorittmiddagen hans før han kommer hjem fra jobb. Kjøp inn en sixpack øl og sett det i kjøleskapet, så når han kommer hjem, kan han ta seg en iskald øl. La han være, og gjøre som han vil, ikke mas. Han vil komme til deg etter hvert når han føler for det Anonymous poster hash: d78b8...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå