AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg har rotet rundt på nettsidene til Tilbords en god stund nå... Jeg skal ikke gifte meg, men har lyst til å samle på et servise, og skulle veldig gjerne hatt mulighet til å sette opp en ønskeliste som kunne blitt brukt til bursdag og jul. Jeg blir 30 i år og skal ha stor fest, og det hadde vært innmari praktisk med en ønskeliste, så gjestene ikke til sammen kjøper 30 middagstallerkner og ingenting annet... Jeg finner imidlertid kun en bryllupsliste, hvor jeg må føre opp både brud og brudgom? Noen som vet? Anonymous poster hash: 3036e...b5c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Ja, du kan det. Gå nederst på siden, der står det ønskeliste. Så går du inn der, og der kan man lage til "han" "henne" "dåpsbarnet" osv Evt bare lage en bryllupsliste og kalle den ønskeliste om det ikke går. Vi har folk som gjør det hele tiden i butikken Hilsen eier av Tilbordsbutikk Anonymous poster hash: 2681b...b65
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Hva med å bruke enn sånn app? Da vet jo folk hvor de skal gå for å finne ut hva folk ønsker seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå