Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å ta en tattovering mot høsten. Har tenkt på det en stund nå, men er så usikker på plassering.

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt på foten, men lurer på om det blir seendes rart ut..

Jeg vil ha den et sted som er diskret, noe som kan gjemmes bort enkelt hvis jeg vil det, men som jeg også kan vise frem enkelt hvis jeg vil det. Noen som har tips?

Det hjelper kanskje å fortelle hva jeg skal tattovere, men jeg har ikke så lyst å si akkurat motivet, da det gjør meg gjenkjenbar. Men den kommer til være på størrelse med en (kvinne)håndbak og et motiv som skal være laget av skygger på en måte.. Ikke noen skarpe streker og slikt.

Så noen tanker?

Anonymous poster hash: 85cb6...2c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med mellom skulderbladene? Da vises den med singlet, men ikke med t-skjorte. Problemet er at på vinteren så har man gjerne på seg genser, så da er det mest på sommerhalvåret den vises.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips.

Jeg har egentlig ikke så lyst til å ha den bak, for jeg har allerede en bak på korsryggen, og den ser jeg jo aldri selv :ler: Jeg vil jo se den også :)

-TS

Gjest Blomst83
Skrevet

Da står du vel igjen med håndledd og ankel/legg Jeg har en på undersiden av håndleddet og 2 på innsiden av ankel/legg.De kan skjules,men samtidig vises.

Skrevet

Hva med nederst på leggen? Kommer jo helt an på størrelse og motiv, men ser for meg at det kan være vanskelig å ha en stor tatovering du ser selv, men samtidig har mulighet til å skjule (med mindre du vil tatovere den på venusberget, magen, låret eller andre uvanlige steder, da). Hoftebeinet er en mulighet også. Men, igjen, så kommer det an på motivet. Syns hoftetatoveringer har en tendens til å se trashy ut. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatovert den på underarmen eller håndleddet. Da har du muligheten til å dekke den med en langermet genser og du får mulighet til å se på den selv når du vil. :kul:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å droppe tatovering ? Få en kunstner til å lage motivet og heng det på veggen din :D

Anonymous poster hash: 68aba...bf9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kanskje nederst på leggen/ankelen kunne vært noe… Det skal jeg tenke litt på.. Fordøye litt.

Nei AB, jeg vil ikke ha motivet på veggen.

Skrevet

Nedenfor nakken, mellom skulderbladene. Der t-skjorten akkuratt dekker. Da kan du også skjule den, og vise den med riktig klesplagg. Lurt å tenke på det, for i noen yrker det ikke tillatt med synlige tatoveringer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på ankelen. Viser jo godt om sommeren, men den kan lett skjules :)

Anonymous poster hash: 4ef98...bd4

Skrevet

Hva med foran på hoftebeinet?

Skrevet

Hva med på innsiden av underarmen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...