Jotunjenta Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 Jeg har en som driver og ringer med skjult nummer til meg. Jeg har ikke tenkt å ta den!! Er det noen måte å stenge av for sånne skjulte nummer, så jeg slipper å høre at det ringer? Og slipper å vite det. Skal folk ringe, så kan de ringe med et nummer, så jeg vet hvem det er for noen. På forhånd takk! Nokia 3410
simsalabim Skrevet 29. juni 2004 #2 Skrevet 29. juni 2004 det mener jeg bestemt ikke finnes på din tlf, iallefall ikke de nokis telefonene jeg vet om(men kjenner ikke til 3410). Siemens er de eneste telefonene jeg vet om som har anropsfilter.
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 29. juni 2004 #3 Skrevet 29. juni 2004 Så fint at han bruker skjult nummer da gitt! Da er det jo bare å la være å svare. Blir han for masete kan du enkelt og greit skru av lyden.
Jotunjenta Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2004 Sukk... det var det jeg trodde. At det ikke gikk an på denne telefonen. Men det hadde jo vært verre om han ringte med eget navn. For da tar jeg jo en "bevisst" handling om å ikke ta telefonen. Nå antar jeg jo bare at det kan være han, og tar konsekvent aldri skjulte nummer.
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 29. juni 2004 #5 Skrevet 29. juni 2004 Nemlig! Et skjult nummer kan være hvem som helst, og du slipper å føle deg forfulgt i like stor grad som om han ringte 20 ganger i timen fra kjent nummer. Om jeg fikk så mange uønska telefoner tror jeg nok jeg ville bytta nummer, forresten. Har du InTouch forresten? Da kan du kanskje viderekoble alle samtaler til hjemmetelefonen og derfra viderekoble alle med skjult nummer direkte til telefonsvareren eller en mobil som er avslått?
Jotunjenta Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2004 Har du InTouch forresten? Da kan du kanskje viderekoble alle samtaler til hjemmetelefonen og derfra viderekoble alle med skjult nummer direkte til telefonsvareren eller en mobil som er avslått? Har ikke hørt om InTouch, så da har jeg det nok ikke, dessverre. Men takk for svar!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juni 2004 #7 Skrevet 29. juni 2004 Ikke for å være et vått ullteppe, men du bør ta telefonen selv om det er skjult nr. Bl.a. politiet ringer fra skjult nr.
Jotunjenta Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2004 Ikke for å være et vått ullteppe' date=' men du bør ta telefonen selv om det er skjult nr. Bl.a. politiet ringer fra skjult nr.[/quote'] Det kommer ikke på tale å ta skjult nummer. Dersom politiet skal ha tak i meg, noe de absolutt ikke skal ha behov for, så finnes det en verden før mobilens tid, også. De får komme på døra, eller ringe på hustelefonen.
Gjest lilletroll Skrevet 30. juni 2004 #9 Skrevet 30. juni 2004 Ring til de du har abbonement hos og endre nummeret ditt....fortell de at du blir trakasert, så er det ikke noe problem....gjorde jeg for en tid tilbake, og det er nydelig med nytt nummer!!
Lenemor Skrevet 1. juli 2004 #10 Skrevet 1. juli 2004 Svarer alldri på skjult nummer jeg. Orker ikke å snakke med selgere og sånnt. Vil de noe får de ringe fra et kjennt nummer!!!
waco Skrevet 1. juli 2004 #11 Skrevet 1. juli 2004 Svarer alldri på skjult nummer jeg. Orker ikke å snakke med selgere og sånnt. Vil de noe får de ringe fra et kjennt nummer!!! Og for 10 år siden fantes ikke begrepet kjent nummer... Nei det er som jeg sier..dere er redde for mye rart.... Blir ikke lett å forholde seg til teknologi når dere er så bekymra for hvem dere prater med... Det er mange som har skjult nummer, f eks de fleste telefonkiosker, en del utenlandske nummere osv.... Dere som er så redd for å ta telefonen fordi dere ikke vil prate med karen, bare sett telefonen oppe på tv'en under gudstjenesten hvis han ringer da..... Forresten har jeg alltid vært litt skeptisk for jenter som nekter av "overbevisningsgrunner" å snakke med en gutt... Hvorfor maser han? - Skylder jotunjenta ham penger? Waco
Jotunjenta Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2004 - Skylder jotunjenta ham penger? Waco Hehe, nei, det måtte i så fall være han som skyldte meg. Han er så utrolig innpåsliten og nysgjerrig. Jeg gidder ikke å hver dag fortelle en annen person hva jeg driver med hele tiden og hva jeg har gjort denne dagen, og hva jeg skal gjøre de neste dagene. Jeg takler det ikke! Jeg vil være litt usynlig. Jeg har samboer og har ikke behov for å diskutere vårt samliv med denne kameraten.
Catzy Skrevet 5. juli 2004 #13 Skrevet 5. juli 2004 Ta telefonen, hør hvem det er. Hvis det er ham, si "Å, er det deg!" Og legg på. Før eller siden slutter han nok å ringe. Selvfølgelig hadde det vært mer høflig å si fra at du ikke er interessert i så mye kontakt, men det er vel ikke det du spør om. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå