AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Han ringer og konfronterer meg: Hvem var du med, svar meg! Kjørte dere hver deres bil? Hvorfor ble han ( kompisen til venninna mi) med på bading? Slutt å heng med festløvene og voks opp! Du lever et totalt uorganisert liv. Du er et kaos. Hvorfor svarer du ikke når du er på bading? -Jeg svarer at jeg nyter sommeren med venner. Endelig har jeg et liv igjen etter fullført studie. For mens jeg leste, var han sosial. -Han forteller meg at mens han tar skrittene i den riktige retningen, går jeg i feil retning i forholdet..men den eneste grunnen til at han, selveste festløven, ikke får vært like mye ute som før er hans nye jobb med kveldsvakter, dessuten har han selv tatt initiativ til å være mer med barnet fea et tidligere forhold. Han hater min "nye" livsstil, når alt jeg gjør er å være mer sosial. Jeg oppsøker gamle og nye venner. Denne uken var jeg på en grillmiddag og bading, så to dager denne uken var jeg ikke hjemme. Før var jeg alltid hjemme og vurderte å ta medisinet fordi jeg var så deppa. Det gir meg mye å omgås andre mennesker enn han. Nå truer han med å gjøre det slutt, til tross for all tålmodighet jwg har hatt med han. Han var med besrekompisen og det gikk i sladder og kvinnfolkprat to kvelder i uken i flere år. I tillegg er han ofte og tar noen pils på søndager. Jeg har vært ute 5 helger på rad, fordi alt av invitasjoner har hopet seg opp, dessuten har han ikke vært hjemme noen av helgene. Jeg orker ikke å sitte alene, helg etter helg. " Du vanker rundt som ei hore" sa han Anonymous poster hash: 18247...3d4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 " Du vanker rundt som ei hore" sa hanAnonymous poster hash: 18247...3d4 Dump han. Anonymous poster hash: 64f82...611
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Han ringer og konfronterer meg: Hvem var du med, svar meg! Kjørte dere hver deres bil? Hvorfor ble han ( kompisen til venninna mi) med på bading? Slutt å heng med festløvene og voks opp! Du lever et totalt uorganisert liv. Du er et kaos. Hvorfor svarer du ikke når du er på bading? -Jeg svarer at jeg nyter sommeren med venner. Endelig har jeg et liv igjen etter fullført studie. For mens jeg leste, var han sosial. -Han forteller meg at mens han tar skrittene i den riktige retningen, går jeg i feil retning i forholdet..men den eneste grunnen til at han, selveste festløven, ikke får vært like mye ute som før er hans nye jobb med kveldsvakter, dessuten har han selv tatt initiativ til å være mer med barnet fea et tidligere forhold. Han hater min "nye" livsstil, når alt jeg gjør er å være mer sosial. Jeg oppsøker gamle og nye venner. Denne uken var jeg på en grillmiddag og bading, så to dager denne uken var jeg ikke hjemme. Før var jeg alltid hjemme og vurderte å ta medisinet fordi jeg var så deppa. Det gir meg mye å omgås andre mennesker enn han. Nå truer han med å gjøre det slutt, til tross for all tålmodighet jwg har hatt med han. Han var med besrekompisen og det gikk i sladder og kvinnfolkprat to kvelder i uken i flere år. I tillegg er han ofte og tar noen pils på søndager. Jeg har vært ute 5 helger på rad, fordi alt av invitasjoner har hopet seg opp, dessuten har han ikke vært hjemme noen av helgene. Jeg orker ikke å sitte alene, helg etter helg. " Du vanker rundt som ei hore" sa hanAnonymous poster hash: 18247...3d4 Dump han Det høres ikke ut som om han er glad i deg Anonymous poster hash: 26018...fbb
Gjest Iben Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Han truer med å gjøre det slutt. Da svarer du: "Greit". Ta ham på ordet. 2
Gjest Bud Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Du får håpe han gjør alvor i truslene så du blir kvitt han
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Har ts vært 5 helger på rad ute på byen?? Og drukket deg dritings? Det er for mye synes jeg. Anonymous poster hash: 1f692...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Han ringer og konfronterer meg: Hvem var du med, svar meg! Kjørte dere hver deres bil? Hvorfor ble han ( kompisen til venninna mi) med på bading? Slutt å heng med festløvene og voks opp! Du lever et totalt uorganisert liv. Du er et kaos. Hvorfor svarer du ikke når du er på bading? -Jeg svarer at jeg nyter sommeren med venner. Endelig har jeg et liv igjen etter fullført studie. For mens jeg leste, var han sosial. -Han forteller meg at mens han tar skrittene i den riktige retningen, går jeg i feil retning i forholdet..men den eneste grunnen til at han, selveste festløven, ikke får vært like mye ute som før er hans nye jobb med kveldsvakter, dessuten har han selv tatt initiativ til å være mer med barnet fea et tidligere forhold. Han hater min "nye" livsstil, når alt jeg gjør er å være mer sosial. Jeg oppsøker gamle og nye venner. Denne uken var jeg på en grillmiddag og bading, så to dager denne uken var jeg ikke hjemme. Før var jeg alltid hjemme og vurderte å ta medisinet fordi jeg var så deppa. Det gir meg mye å omgås andre mennesker enn han. Nå truer han med å gjøre det slutt, til tross for all tålmodighet jwg har hatt med han. Han var med besrekompisen og det gikk i sladder og kvinnfolkprat to kvelder i uken i flere år. I tillegg er han ofte og tar noen pils på søndager. Jeg har vært ute 5 helger på rad, fordi alt av invitasjoner har hopet seg opp, dessuten har han ikke vært hjemme noen av helgene. Jeg orker ikke å sitte alene, helg etter helg. " Du vanker rundt som ei hore" sa hanAnonymous poster hash: 18247...3d4 Bor dere sammen? Er det din eller hans leiilighet? Start gjerne med å planlegg utflyttingen din eller hans nå i ettermiddag, dersom dere bor sammen. Han unner deg ikke å leve slik som du trenger. Ta godt vare på deg selv. Dump han Anonymous poster hash: 26018...fbb
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 (endret) Wow. Vet du; hadde jeg vært deg så hadde faktisk jeg slått opp med ham. Du har absolutt lov til å kose deg så mye med venner som du vil. Flott at han er ansvarsfull ovenfor sitt barn og den nye jobben hans, men det betyr ikke at du skal sitte inne hele tida mens han er med barnet hans eller på jobben. Forklar ham også at du ikke er en hore selv om du er med guttevenner. Han høres fryktelig sjalu og umoden ut. Endret 1. august 2014 av Spirrevirrevipp
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Har ikke vært dritings, men vet selv at dette blir en rolig helg. Har gått slag i slag med konserter, grilling osv. Jeg vet bare ikke hva jeg skal ta meg til, dessuten elsker jeg musikk og dans. Jeg er ikke utro, kunne ikke falle meg inn. Jeg har vel vært for snill, for lenge. Hver jul er det hans tur til x- antall julebord. Jeg satt med eksamener da. Vet hvor ille det var, og er vel ikke noe bedre nå selv. Jeg orker bare ikke å leve rene fengselslivet.Anonymous poster hash: 18247...3d4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Har ikke vært dritings, men vet selv at dette blir en rolig helg. Har gått slag i slag med konserter, grilling osv. Jeg vet bare ikke hva jeg skal ta meg til, dessuten elsker jeg musikk og dans. Jeg er ikke utro, kunne ikke falle meg inn. Jeg har vel vært for snill, for lenge. Hver jul er det hans tur til x- antall julebord. Jeg satt med eksamener da. Vet hvor ille det var, og er vel ikke noe bedre nå selv. Jeg orker bare ikke å leve rene fengselslivet.Anonymous poster hash: 18247...3d4 Ok. Har du ikke vært dritings hver helg på byen så skjønner jeg ikke hva typen din maser om. Tyder på han sliter med lav selvtillitt og dertil sjalu. Anonymous poster hash: 1f692...5d0
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Har ikke vært dritings, men vet selv at dette blir en rolig helg. Har gått slag i slag med konserter, grilling osv. Jeg vet bare ikke hva jeg skal ta meg til, dessuten elsker jeg musikk og dans. Jeg er ikke utro, kunne ikke falle meg inn. Jeg har vel vært for snill, for lenge. Hver jul er det hans tur til x- antall julebord. Jeg satt med eksamener da. Vet hvor ille det var, og er vel ikke noe bedre nå selv. Jeg orker bare ikke å leve rene fengselslivet.Anonymous poster hash: 18247...3d4 Kos deg og nyt livet sammen med venner som gir deg positiv energi, Ts! Typen din høres veldig slitsom ut! Orker du virkelig å denne mannen i livet ditt?
Mrs Smith Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 Har ts vært 5 helger på rad ute på byen?? Og drukket deg dritings? Det er for mye synes jeg. Anonymous poster hash: 1f692...5d0 å herregud det er sommer! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå