AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg hoiet og skrek, rev han i nakken, kastet mat på ham, sa stygge ting, var helt oppe i ansiktet hans og hylte. Til slutt mistet han temperamentet og slo til meg. Nå er nesen min hoven. Hvordan forklarer jeg dette under middagen med venner i kveld?Anonymous poster hash: db3d1...b92 1
kaffekjærring Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Jeg hoiet og skrek, rev han i nakken, kastet mat på ham, sa stygge ting, var helt oppe i ansiktet hans og hylte. Til slutt mistet han temperamentet og slo til meg. Nå er nesen min hoven. Hvordan forklarer jeg dette under middagen med venner i kveld?Anonymous poster hash: db3d1...b92 Hvorfor holdte du på sånn først og fremst? En annen ting er, dersom du ikke kan sminke bort "problemet" så kanskje du skal avslå middagen ikveld og si at du er syk eller noe... 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Bare si det som det er. "Kjæresten/mannen min slo meg, men det var min feil, det var jeg som provoserte han". Anonymous poster hash: 60c29...cd5 2
Gjest Belle âme Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Sei at både du og mannen har eit voldsomt temperament..
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Jeg hoiet og skrek, rev han i nakken, kastet mat på ham, sa stygge ting, var helt oppe i ansiktet hans og hylte. Til slutt mistet han temperamentet og slo til meg. Nå er nesen min hoven. Hvordan forklarer jeg dette under middagen med venner i kveld?Anonymous poster hash: db3d1...b92 Si at du holdt i en unge som skallet deg i fjeset. Det gjorde min unge, og da så jeg ganske nifs ut. Sikkert mange som trodde mannen min hadde slått meg.Anonymous poster hash: 1f754...a2b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Hvorfor holdte du på sånn først og fremst? En annen ting er, dersom du ikke kan sminke bort "problemet" så kanskje du skal avslå middagen ikveld og si at du er syk eller noe... Vi var fulle og han kom med små spydigheter. Jeg mister besinnelsen når jeg har drukket. Han bare gikk og det gjorde meg mer sint. Jeg kan ikke droppe middagen. Vi er i utlandet sammen med flere vennepar og familiene deres. Nesen er hoven rundt neseroten, helt umulig å sminke bort. Regner med det blir sånn her i flere dager også. Anonymous poster hash: db3d1...b92
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 "Men det var egentlig min feil" er jo ikke akkurat en ubrukt forklaring i slike sammenhenger. Ah, kjenner det er godt å være singel.. Anonymous poster hash: df7d6...0c5 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Bare si det som det er. "Kjæresten/mannen min slo meg, men det var min feil, det var jeg som provoserte han". Anonymous poster hash: 60c29...cd5 Jeg tror ikke han har lyst at jeg skal si at han slo meg. Han har et voldsomt temperament og er kjent for å ha slåss mye når han er ute og drikker. Jeg tror ikke han har lyst til å få stempelet konemishandler når det til syvende og sist var meg som oppførte meg ille. Anonymous poster hash: db3d1...b92
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Si at du er blitt stukket av et insekt. Anonymous poster hash: 98d90...da3
kaffekjærring Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Vi var fulle og han kom med små spydigheter. Jeg mister besinnelsen når jeg har drukket. Han bare gikk og det gjorde meg mer sint. Jeg kan ikke droppe middagen. Vi er i utlandet sammen med flere vennepar og familiene deres. Nesen er hoven rundt neseroten, helt umulig å sminke bort. Regner med det blir sånn her i flere dager også.Anonymous poster hash: db3d1...b92 Kanskje du bare bør slappe litt av med alkoholen fremover da? Jeg tror ikke han har lyst at jeg skal si at han slo meg. Han har et voldsomt temperament og er kjent for å ha slåss mye når han er ute og drikker. Jeg tror ikke han har lyst til å få stempelet konemishandler når det til syvende og sist var meg som oppførte meg ille.Anonymous poster hash: db3d1...b92 Da får du la han finne en forklaring. Si bare at du skalla deg i dusjen igår fordi du var full eller noe? 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Du trenger jo ikke legge ut alle detaljer. Dere hadde begge drukket, hva med å bare si noe ala "det går fort litt hardt for seg når man drikker"? Anonymous poster hash: ac36c...cea
kaffekjærring Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Du trenger jo ikke legge ut alle detaljer. Dere hadde begge drukket, hva med å bare si noe ala "det går fort litt hardt for seg når man drikker"? Anonymous poster hash: ac36c...cea Ja det kan jo også tolkes som at de har hatt sex så hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 Kanskje du bare bør slappe litt av med alkoholen fremover da? Da får du la han finne en forklaring. Si bare at du skalla deg i dusjen igår fordi du var full eller noe? Ja, det blir lite alkohol på meg fremover. Jeg har så dårlig samvittighet nå. Livredd for at dette var dråpen for mannen min. Han sover enda, men ista da han var en tur på do så var han fortsatt rasende. Tror jeg skal si at jeg har blitt stukket av noe da jeg sov. Anonymous poster hash: db3d1...b92
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #14 Skrevet 1. august 2014 Du trenger jo ikke legge ut alle detaljer. Dere hadde begge drukket, hva med å bare si noe ala "det går fort litt hardt for seg når man drikker"? Anonymous poster hash: ac36c...cea Det kan tolkes seksuelt. Tror det vil støte de eldre familiemedlemmene som er med på turen. Anonymous poster hash: db3d1...b92
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 Ikke mat trollet! Anonymous poster hash: 301ed...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #16 Skrevet 1. august 2014 Så hvorfor drikker du når du veit du blir atal i fylla? Fordi jeg er innadvendt. Etter et par glass vin blir jeg sosial og hyggelig å være med. Det synes mannen min også. Men blir det et glass for mye så blir jeg et helt annet menneske. Anonymous poster hash: db3d1...b92
super-s Skrevet 1. august 2014 #17 Skrevet 1. august 2014 Si det ble litt for mye alkohol i går og at du gikk på trynet eller noe!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #18 Skrevet 1. august 2014 Ikke mat trollet!Anonymous poster hash: 301ed...3aa Hvorfor tror du at jeg er et troll? Jeg er dønn seriøs. Sitter her med verdens dårligste samvittighet og spør om råd, å si at jeg troller er bare dårlig gjort. Anonymous poster hash: db3d1...b92
Gjest New_Girl Skrevet 1. august 2014 #19 Skrevet 1. august 2014 "Men det var egentlig min feil" er jo ikke akkurat en ubrukt forklaring i slike sammenhenger. Ah, kjenner det er godt å være singel..Anonymous poster hash: df7d6...0c5 Bra du trives som singel altså, men dette er ikke akkurat en vanlig problemstilling blant de i forhold så det blir rart å bruke dette som eksempel.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #20 Skrevet 1. august 2014 Si det ble litt for mye alkohol i går og at du gikk på trynet eller noe! Har ingen andre merker på kroppen enn hoven nese. Nesen min er ikke så stor at den ville tatt hele fallet. Anonymous poster hash: db3d1...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå