Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg får ikke inn internett på min pc. Funker greit på mobilen,men på pcen kommer ingen internett opp. Dette funket helt fint i går. Når jeg kommer inn på pcenmå jeg valgvis trykke "koble til" også velge vårt nettverk, selv om naboenes nettverk også kommer inn, bare at de har vi ikke koden til. Men når vi kommer inn i dag står verken naboenes eller vår internett på lista. Hva kan det være?

På fohånd takk

Anonymous poster hash: b9b6e...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg får ikke inn internett på min pc. Funker greit på mobilen,men på pcen kommer ingen internett opp. Dette funket helt fint i går. Når jeg kommer inn på pcenmå jeg valgvis trykke "koble til" også velge vårt nettverk, selv om naboenes nettverk også kommer inn, bare at de har vi ikke koden til. Men når vi kommer inn i dag står verken naboenes eller vår internett på lista. Hva kan det være?

På fohånd takk

Anonymous poster hash: b9b6e...399

har du slått av wi-fi? ofte på laptoper er det en tast som slår av/på Wi-Fi. hvor den er varier for hver maskin. noen har den på tastaturet, noen har den på en touch-bar, andre har den på siden. ser du noen tast som ligner på en antenne eller trådløse bølger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...