AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Kjæresten min gikk fra meg, etter nesten fem år. De siste månedene så har det haltet, jeg har holdt vekke følelser fra henne. Nå sier hun at hun ikke klarer å se forbi den kjipe tiden vi har hatt til slutt, og ønsker å avslutte det. Spørsmålet er om jeg er for sent ute med å foreslå parterapi? Jeg har åpnet meg 100% til henne i etterkant, men jeg tror hun er redd for at jeg skal falle inn i gamle tralter. Anonymous poster hash: 38725...bd4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Kan jeg skyve henne ytterligere bort da? Altså ved å ikke helt ut respektere hennes ønske om at det er slutt? Anonymous poster hash: 38725...bd4
94happy Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Kan jeg skyve henne ytterligere bort da? Altså ved å ikke helt ut respektere hennes ønske om at det er slutt? Anonymous poster hash: 38725...bd4 Si det enkelt, som et forslag "Har du tenkt på om parterapi kanskje kunne gitt oss litt hjelp? Jeg vet det kanskje er for sent, men hva har vi å tape?"
Eplekaka Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Kan jeg skyve henne ytterligere bort da? Altså ved å ikke helt ut respektere hennes ønske om at det er slutt? Anonymous poster hash: 38725...bd4 Du taper jo ingenting? Enten blir det slutt, eller så foreslår du det og det blir slutt - eller så går dere i parterapi og enten blir det slutt eller så finner dere tilbake til hverandre igjen... Ingen vet hva veien vil bringe, men spør!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Men hun sier at følelsene hennes har blitt litt borte på grunn av slik det har vert i det siste. Fremdeles verdt et forsøk? Anonymous poster hash: 38725...bd4
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Men hun sier at følelsene hennes har blitt litt borte på grunn av slik det har vert i det siste. Fremdeles verdt et forsøk?Anonymous poster hash: 38725...bd4 Om du er interessert i å redde forholdet, har du ikke noe å tape dersom du foreslår parterapi!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Ok, takker for tilbakemeldinger. Anonymous poster hash: 38725...bd4
Gjest brutal_mann Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Hvis du ikke gjør noenting så er det i alle fall over.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Hvis du ikke gjør noenting så er det i alle fall over. Enig! Anonymous poster hash: 785a5...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå