AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Hei! Er det noen som har startet på nytt med eksen? Hva slags fremgangsmetode har dere brukt? Startet helt, helt på skratch, med litt meldinger og treffes av og til, eller der det ble avsluttet? Når har dere tatt opp gamle problemer? Har dere ventet, tatt litt og litt? Takk for alle tips og triks! Anonymous poster hash: c3188...fc6
Kolibrii Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Ja, vi har prøvd å starte på nytt to ganger faktisk. Det er ikke lett i det hele tatt. Man savner hverandre og blir nesten nyforelsket i starten, og da er det fort gjort å bare leve på de gode følelsene.. Hvis dere gjør det kan jeg love at deres gamle problemer vil dukke opp igjen! Vi driver faktisk å prøver igjen, vi er helt håpløse riktig nok. Vurderer å gå i parterapi siden vi aldri greier å løse problemene, men likevel ikke greier å holde oss unna hverandre 😓 Tips: prat ordentlig ut om det som har vært, bli enige om hvordan dere vil ha det og endre på de negative mønstrene fra deres første forhold. Lykke til
liteherlig Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Tips: prat ordentlig ut om det som har vært, bli enige om hvordan dere vil ha det og endre på de negative mønstrene fra deres første forhold. Lykke til Når ville du begynt å prate om det? ikke med engang vell
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Har gjort det, TRE ganger, med samme mann. Vi klarer ikke glemme hverandre, slutte å tenke på hverandre, men vi kan virkelig ikke leve med hverandre. Alle gangene vi har prøvd, har det gått kjempefint i begynnelsen, men så har vi falt inn i gammelt mønster. Nå er det over igjen, jeg kommer alltid til å være glad i han, tenke på han, men vi kan ikke leve med hverandre Anonymous poster hash: 53013...887 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Vi snakket veldig mye om problemene før vi begynt å prøve igjen. Altså vi trodde vi var ferdige og bare var venner så da fikk vi snakket ut. Deretter flyttet vi sammen til en annen by et halvt år etter vi begynte på igjen. Mange av våre problem lå igjen i den gamle byen. Det er nå 4 år siden. Så det kan funke. Anonymous poster hash: 5fa55...2fd 1
Gjest daisydaisy Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Gikk tilbake til eksen to ganger. Sitter igjen med mange gode minner pga. at vi ikke ga opp med det første, men ble slutt etter noen måneder.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Har gjort det, TRE ganger, med samme mann. Vi klarer ikke glemme hverandre, slutte å tenke på hverandre, men vi kan virkelig ikke leve med hverandre. Alle gangene vi har prøvd, har det gått kjempefint i begynnelsen, men så har vi falt inn i gammelt mønster. Nå er det over igjen, jeg kommer alltid til å være glad i han, tenke på han, men vi kan ikke leve med hverandre Anonymous poster hash: 53013...887 Slenger meg på denne jeg Slutt tre ganger + parterapi, men failet gang på gang…. Herlighet for en tiltrekning det var mellom oss, men fy faen for et helvete det var for oss begge! Men så skal det sies at jeg aldri ville vært foruten alt dette dramaet. Så mye jeg lærte om meg selv, ja det er mer verdt en hva penger kan gi. Hvor lenge har det vært slutt mellom deg og eksen TS? Jeg kan anbefale å holde ut en god stund, få alt på avstand slik at du mer rasjonelt kan reflektere over deg og eksen. De gangene det ble slutt mellom oss, så holdt jeg ut i maks 2 uker før jeg var nødt til å få henne tilbake - altså var jeg den svake part (noe jeg alltid var). Nå som vi begge har gått hver for oss, uten noe kontakt i det hele tatt på snart ett år, så har jeg et helt annet syn på meg og eksen sammen: Det er helt umulig at det vil kunne bli oss igjen. Jeg elsket den jenten jeg ønsket at hun var, som jeg også imbilte meg at hun var - dermed skuffet hun meg, og såret meg gang på gang. Slik var det også andre veien. Konklusjonen er da at vi overhode ikke har noe sammen å gjøre. Tok sin tid å innse dette, men nå smiler livet til meg fra alle kanter. Og jeg håper det gjør så for henne, for så mye smerte vi to påførte hverandre - er det søren meg på tide at vi får oppleve lykke og glede igjen Anonymous poster hash: 688b6...b8e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Kjæresten og jeg har vært sammen i snart seks år. I løpet av disse årene har vi flyttet fra hverandre to ganger og gjort det slutt tre ganger. Så totalt fem ganger. Ingen av bruddene varte i mer enn noen uker. Vårt første brudd varte i to dager mens vårt siste varte i nesten tre mnd. Nå har vi vært sammen i 8 mnd siden vårt siste brudd og har det faktisk mye bedre enn noengang. Problemene er ikke 100% borte, men vi takler dem mye bedre nå enn de forrige gangene. Samt at vi begge har blitt litt eldre også og har lært mye av de tidligere årene. Denne gangen er jeg sikker på at vi forblir sammen resten av livet jeg ville ikke vært foruten alle årene og har vokst mye som person pga det. Vi har også vokst mye på forholdet og har gått gjennom så sykt mye dritt at vi har et godt grunnlag, vil jeg si. Når man virkelig vil Være sammen så finner man tilslutt en løsning uansett hvor lang tid det vil ta. Lykke til!Anonymous poster hash: ae5ac...48b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Kan jeg spørre hvor slutt det var mellom dere? Ingen kontakt, noe kontakt? Fant dere på ting sammen? Anonymous poster hash: 00eac...533
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Slenger meg på denne jeg Slutt tre ganger + parterapi, men failet gang på gang. Herlighet for en tiltrekning det var mellom oss, men fy faen for et helvete det var for oss begge! Men så skal det sies at jeg aldri ville vært foruten alt dette dramaet. Så mye jeg lærte om meg selv, ja det er mer verdt en hva penger kan gi. Hvor lenge har det vært slutt mellom deg og eksen TS? Jeg kan anbefale å holde ut en god stund, få alt på avstand slik at du mer rasjonelt kan reflektere over deg og eksen. De gangene det ble slutt mellom oss, så holdt jeg ut i maks 2 uker før jeg var nødt til å få henne tilbake - altså var jeg den svake part (noe jeg alltid var). Nå som vi begge har gått hver for oss, uten noe kontakt i det hele tatt på snart ett år, så har jeg et helt annet syn på meg og eksen sammen: Det er helt umulig at det vil kunne bli oss igjen. Jeg elsket den jenten jeg ønsket at hun var, som jeg også imbilte meg at hun var - dermed skuffet hun meg, og såret meg gang på gang. Slik var det også andre veien. Konklusjonen er da at vi overhode ikke har noe sammen å gjøre. Tok sin tid å innse dette, men nå smiler livet til meg fra alle kanter. Og jeg håper det gjør så for henne, for så mye smerte vi to påførte hverandre - er det søren meg på tide at vi får oppleve lykke og glede igjen Anonymous poster hash: 688b6...b8e Oi... du høres ut som eksen min 😉 Hm... Nesten litt rart dette Anonymous poster hash: 53013...887
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Forsøkte igjen gang nummer to et par år etter bruddet. I begynnelsen gikk det helt fint og de positive sidene ved forhold var der fremdeles, men så kom de samme gamle negative også selv om vi var ekstremt bevisst på hva som gikk galt forrige gang. Det finnes mange par som forsøker igjen og for noen få så går det nok greit, men jeg tror desverre det er snakk om fåtallet. Anonymous poster hash: 364ea...f2d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Oi... du høres ut som eksen min Hm... Nesten litt rart dette Anonymous poster hash: 53013...887 er nok ikke det Anonymous poster hash: 688b6...b8e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 Slenger meg på denne jeg Slutt tre ganger + parterapi, men failet gang på gang…. Herlighet for en tiltrekning det var mellom oss, men fy faen for et helvete det var for oss begge! Men så skal det sies at jeg aldri ville vært foruten alt dette dramaet. Så mye jeg lærte om meg selv, ja det er mer verdt en hva penger kan gi. Hvor lenge har det vært slutt mellom deg og eksen TS? Jeg kan anbefale å holde ut en god stund, få alt på avstand slik at du mer rasjonelt kan reflektere over deg og eksen. De gangene det ble slutt mellom oss, så holdt jeg ut i maks 2 uker før jeg var nødt til å få henne tilbake - altså var jeg den svake part (noe jeg alltid var). Nå som vi begge har gått hver for oss, uten noe kontakt i det hele tatt på snart ett år, så har jeg et helt annet syn på meg og eksen sammen: Det er helt umulig at det vil kunne bli oss igjen. Jeg elsket den jenten jeg ønsket at hun var, som jeg også imbilte meg at hun var - dermed skuffet hun meg, og såret meg gang på gang. Slik var det også andre veien. Konklusjonen er da at vi overhode ikke har noe sammen å gjøre. Tok sin tid å innse dette, men nå smiler livet til meg fra alle kanter. Og jeg håper det gjør så for henne, for så mye smerte vi to påførte hverandre - er det søren meg på tide at vi får oppleve lykke og glede igjen Anonymous poster hash: 688b6...b8e TS her. Det har vært slutt i nærmere to mnd. Jeg har vært den svake parten, overhodet ikke sterk. I tillegg har jeg ikke villet spille noe spill. Vi har vært enige om hva problemene har vært, men er usikker på hvordan vi skal ta de opp igjen. Noe handlet om meg, hvor jeg forandret meg en periode uten at jeg så det selv før det var gått ganske lang tid. Han har vært enig i at det er dette som gjorde at han mistet følelsene for meg. Anonymous poster hash: c3188...fc6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #14 Skrevet 1. august 2014 Kan jeg spørre hvor slutt det var mellom dere? Ingen kontakt, noe kontakt? Fant dere på ting sammen? Anonymous poster hash: 00eac...533 Vi bodde langt fra hverandre da, så vi fant ikke på noe. Utvekslet noe sms, men jeg prøvde å være sterk å ikke ta kontakt og han var sterk nok til å ikke ta noe kontakt - så det var helt slutt. Anonymous poster hash: c3188...fc6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 På en måte godt å høre. Vi har valgt kontakt, samt med et håp om å finne tilbake sammen. Anonymous poster hash: 00eac...533
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #16 Skrevet 1. august 2014 Ønsker iallefall lykke til til deg TS og alle andre som fortsatt kjemper hardt for å få den de vil ha! Det står det respekt av, men det er heller ingen skam å innse at man har tapt kampen…. Anonymous poster hash: 688b6...b8e
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #17 Skrevet 1. august 2014 Etter å ha "mast" på min eks som sa for litt over uke siden at han elsker meg så høyt. Sitter jeg igjen med en følelse av å miste min egen verdi. Uansett hva som er årsaken, så har han tatt et valg. Har heller ikke fått respons etter han sendte en siste avslutende melding. Så enkelte ganger må man være sterk å bare gi opp! Tiden leger aller sår. Håper å tror at jeg møter en mann som aldri blir usikker på om han vil leve sammen med meg uansett vanskelige perioder og ulikheter.. Ønsker deg lykke til iallefall.Anonymous poster hash: 91f3a...955 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #18 Skrevet 1. august 2014 Etter å ha "mast" på min eks som sa for litt over uke siden at han elsker meg så høyt. Sitter jeg igjen med en følelse av å miste min egen verdi. Uansett hva som er årsaken, så har han tatt et valg. Har heller ikke fått respons etter han sendte en siste avslutende melding. Så enkelte ganger må man være sterk å bare gi opp! Tiden leger aller sår. Håper å tror at jeg møter en mann som aldri blir usikker på om han vil leve sammen med meg uansett vanskelige perioder og ulikheter.. Ønsker deg lykke til iallefall.Anonymous poster hash: 91f3a...955 Kjærlighet er så vanskelig! Jeg vil i hvert fall gi meg og "drømmemannen" en sjanse til, da jeg er hodestups forelsket i han. Det fornuftige er sikkert å gi opp og innrømme for meg selv at jeg bare må være sterk. Vi får se - jeg krysser fingrene for at det kan gå. Anonymous poster hash: c3188...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #19 Skrevet 1. august 2014 Du må følge hjerte og magefølelsen din. Har du kontakt med han? Anonymous poster hash: 91f3a...955
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #20 Skrevet 1. august 2014 Du må følge hjerte og magefølelsen din. Har du kontakt med han?Anonymous poster hash: 91f3a...955 TS her. Både hjerte og magefølelsen sier kjør på, jeg er forelsket og dette er en jeg ser for meg en fremtid med. Tidligere har tanken på barn gjort meg kvalm, men med han her kunne jeg tenke meg å få barn. Har ikke noe kontakt akkurat nå, men jeg har planer om å sende han en melding om ca. en uke og spørre om vi kan finne på noe da. Ikke snakke noe særlig da, bare ta det litt som det kommer. Merker jeg at det ligger noe der, må jeg ta det mer opp med han. Anonymous poster hash: c3188...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå