AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Hei! Ekskjæresten og meg skal prøve på nytt. En av grunnene til at det ble slutt, var at forholdet stagnerte fordi vi hadde problemer med kommunikasjonen. Det er et avstandsforhold, hvor vi ser hverandre ca. annenhver helg. Vi har vært flinke hele veien til å holde hverandre oppdaterte gjennom dagen på hva vi gjør, men den virkelige kommunikasjonen har uteblitt. Han er en veldig lukket person, så jeg tror det er vanskeligere for han enn for meg å gjøre det. Noen tips eller erfaringer? Anonymous poster hash: bd2d9...9e8 1
Prestekragen Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Hva med parterapi? Gå til en som kan lære dere hvordan akkurat dere to kan kommunisere bedre. Når dere først skal prøve på nytt, så skader ikke det syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Kanskje dere skulle prøvd å IKKE holde hverandre oppdaterte hele dagen men heller ha litt kvalitetssamtale på ettermiddagen? Høres litt intenst ut å ha kontakt hele dagen - det har man da ikke i vanlige forhold? Anonymous poster hash: d77e0...4f4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Kanskje dere skulle prøvd å IKKE holde hverandre oppdaterte hele dagen men heller ha litt kvalitetssamtale på ettermiddagen? Høres litt intenst ut å ha kontakt hele dagen - det har man da ikke i vanlige forhold? Anonymous poster hash: d77e0...4f4 TS. Du er kanskje inne på noe der! Det har variert hvor mye, men vi har gjerne sendt meldinger på morgenen, når vi har vært på vei til skole og jobb, samt at vi gjerne har visst hvor den andre har vært og hvor vi har visst om den andre har det bra eller ikke. Det har selvfølgelig variert litt etter hvor mye tid vi har osv. Den kvalitetssamtalen er nok veldig fornuftig og noe vi glemte sist Anonymous poster hash: bd2d9...9e8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Hva med parterapi? Gå til en som kan lære dere hvordan akkurat dere to kan kommunisere bedre. Når dere først skal prøve på nytt, så skader ikke det syns jeg. Ts Tenkt tanken, men jeg tror ingen av oss har økonomien til det nå. Anonymous poster hash: bd2d9...9e8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Kanskje dere skulle prøvd å IKKE holde hverandre oppdaterte hele dagen men heller ha litt kvalitetssamtale på ettermiddagen? Høres litt intenst ut å ha kontakt hele dagen - det har man da ikke i vanlige forhold? Anonymous poster hash: d77e0...4f4 Enig! For mange virker det som om kommunikasjon handler mer om å ha kontroll på partneren sin enn faktisk kommunikasjon……. Anonymous poster hash: ce7ed...3e5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Enig! For mange virker det som om kommunikasjon handler mer om å ha kontroll på partneren sin enn faktisk kommunikasjon……. Anonymous poster hash: ce7ed...3e5 Ts her. Det har igrunnen aldri handlet om å ha kontroll på den andre, men vi begge har satt pris på å vite om den andre er hjemme eller en annen plass i verden. Det falt oss begge veldig naturlig, men det kan godt være at å kutte ned på antall sms gjennom dagen vil hjelpe :-) Anonymous poster hash: bd2d9...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå