Gjest Coolaid Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Kjenner du deg igjen ? http://www.vg.no/forbruker/forbruker/norske-gutter-er-mer-usunne-enn-jenter/a/23264563/
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Undersøkelsen viser at 57 prosent av guttene spiser hurtigmat som hamburger, kebab og pølser minst en gang i uken. Blant jentene er tilsvarende andel 39 prosent. Det er også en vesentlig forskjell når det kommer til brusdrikking: Mens elleve prosent av guttene drikker brus mer enn fem ganger i uken, er det bare seks prosent av jentene som gjør det. Det sier jo ingenting om hvem som er mest usunne(hva er nå definisjonen der?) Jenters ideal er ofte å være tynne, menns ideal er å ha store muskler. Mens mange jenter prøver å få i seg så få kalorier som mulig, prøver mange menn å få i seg som mange som mulig. Anonymous poster hash: 702cc...43e 1
Silfen Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Undersøkelsen viser at 57 prosent av guttene spiser hurtigmat som hamburger, kebab og pølser minst en gang i uken. Blant jentene er tilsvarende andel 39 prosent. Det er også en vesentlig forskjell når det kommer til brusdrikking: Mens elleve prosent av guttene drikker brus mer enn fem ganger i uken, er det bare seks prosent av jentene som gjør det. Det sier jo ingenting om hvem som er mest usunne(hva er nå definisjonen der?) Jenters ideal er ofte å være tynne, menns ideal er å ha store muskler. Mens mange jenter prøver å få i seg så få kalorier som mulig, prøver mange menn å få i seg som mange som mulig. Anonymous poster hash: 702cc...43e Naaah, tror du at gutter som jobber for bedre kropp pøser på med brus?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Naaah, tror du at gutter som jobber for bedre kropp pøser på med brus? Ja, er selv gutt som jobber for bedre kropp og bryr meg ikke om jeg tar kebab, hamburger, brus, osv. Må få i meg rundt 4000kcal per dag bare for å holde vekten(ønsker å gå opp i vekt). Kjøper enkelte dager inn sjokolade når det er på tilbud fordi det er billige kalorer og lett å få i seg. Samme gjør flere av de jeg bor med. Er slettes ikke lett å få i seg nok mat om man hele tiden skal spise tradisjonell sunn mat. Anonymous poster hash: 702cc...43e 2
Silfen Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Ja, er selv gutt som jobber for bedre kropp og bryr meg ikke om jeg tar kebab, hamburger, brus, osv. Må få i meg rundt 4000kcal per dag bare for å holde vekten(ønsker å gå opp i vekt). Kjøper enkelte dager inn sjokolade når det er på tilbud fordi det er billige kalorer og lett å få i seg. Samme gjør flere av de jeg bor med. Er slettes ikke lett å få i seg nok mat om man hele tiden skal spise tradisjonell sunn mat. Anonymous poster hash: 702cc...43e Ja, er selv gutt som jobber for bedre kropp og bryr meg ikke om jeg tar kebab, hamburger, brus, osv. Må få i meg rundt 4000kcal per dag bare for å holde vekten(ønsker å gå opp i vekt). Kjøper enkelte dager inn sjokolade når det er på tilbud fordi det er billige kalorer og lett å få i seg. Samme gjør flere av de jeg bor med. Er slettes ikke lett å få i seg nok mat om man hele tiden skal spise tradisjonell sunn mat. Anonymous poster hash: 702cc...43e Det er forskjell på tradisjonell sunn mat, gode kalorier og drittmat. Kan ikke skjønne at noen som ønsker å ta vare på kroppen sin heller innpå med brus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå