Gå til innhold

Usikker på om jeg har lyst på nr. 3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 barn på 7 og snart 10 år. Mannen har i flere år hatt lyst på nr. 3, men jeg har holdt igjen og sagt at det blir hvertfall ikke før jeg får fast jobb.

Nå har jeg hatt fast jobb i 1 år, men holder fortsatt igjen. Ungene er blitt så store, de klarer seg mer selv, en del krangling er det jo mellom de, men det er jo likevel mye lettere enn småbarnstiden med bleieskift, nattevåk etc.

Kjenner ingenting eggstokkrasling dersom jeg holder andres babyer, kjenner jeg blir irritert dersom vi har besøk av små "plukkere" som skal røre på alt mulig, men samtidig kjenner jeg at kanskje det hadde vært litt kos med en tredjemann.

Fritiden min er utrolig viktig for meg akkurat nå. Jeg kan godt ta meg en treningstur på et par timer uten at det er noe problem. Ungene er jo hjemme, og de klarer seg også alene en stund. Og veldig kjekt å slippe betale barnehageplass!

Hvordan skal jeg bli sikker på hva jeg har lyst til å gjøre?

Anonymous poster hash: b616b...c97
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres ut som du er sikker på hva du vil jeg.

Anonymous poster hash: fc125...84d
  • Liker 4
Gjest AnneShirley
Skrevet

Synes også det høres ut som du vet hva du vil.

Jeg har også bestemt meg for å stoppe på to, enda mine bare er 3 og 5, så føler jeg meg helt sikker.

AnonymBruker
Skrevet

HI her. Dere mener at jeg er sikker på at 2 er nok? Ja, i grunn er jeg kanskje det, uten st jeg helt vil innrømme det.

AnonymBruker
Skrevet

HI her. Dere mener at jeg er sikker på at 2 er nok? Ja, i grunn er jeg kanskje det, uten st jeg helt vil innrømme det.

Jeg kan jo kun uttale meg på bakgrunn av de få linjene du skrev, men ja. Jeg synes det høres ut som du er veldig fornøyd med dagens situasjon. Du nevner jo også flere argumenter for å stoppe på to barn, det eneste du nevner om å få et tredje er at det kanskje hadde vært litt kos.

Anonymous poster hash: fc125...84d

AnonymBruker
Skrevet

Du burde absolutt stoppe på to barn ja.

Anonymous poster hash: e21dc...894
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde stoppa om jeg var deg.

Anonymous poster hash: d84ae...60c
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ikke usikker ut i det hele tatt. Du virker bombesikker på at to er nok, og at du er glad for at de du har begynner å bli mer selvstendige.

Anonymous poster hash: a1973...fc3
AnonymBruker
Skrevet

Med "den innstillingen" tror jeg forholdet har best av å stoppe.

Det er tross alt kvinnen som må ta hovedbyrden den første tiden, og en tredje vil definitivt endre mye. Såpass mye at det kan hende mannen ikke har så lyst likevel ;)

Dersom jeg var fornøyd med 2, og følte at livet var tilbake igjen som vanlig ville jeg aldri i verden gitt meg selv den jobben som barn er atter en gang.

Men selvsgat, har man virkelig lyst så er det jo noe annet.

Anonymous poster hash: 9572e...1f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...