Gå til innhold

kryssforhøres fordi jeg har fått meg er sosialt liv, merker jeg er lei!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har studert i mange år, noe som innebar at jeg følte at jeg aldri fikk vært med venner. Jeg skrev mssteroppgave og satt natt og dag for å bli ferdig, brukte ferien. Jeg jobbet på kiwi flere dager i uken for å få arbeidserfaring og penger. Hver ferie ble bevilget til å brsøke kjærestens familie. Kjæresten gikk arb.ledig og var med bestekompiser flere kvelder i uken og hver helg var han på festlige samnenkomster. Nå er det han som jobber hele tiden. Han jobber mye kveld, dag osv. Jeg nyter livet og er med venner. Jeg har fått et større nettverk nå. Hver dag blir jeg kryssforhørt om hvem jeg har vært med. I tillegg blir han sur og kjører silent treatment. Han sier at mens han jobber overtid er jeg ute på kino med mannfolk, kun fordi det var en gutt og to jentevenner av meg. Han har alltid vært sosial og hatt eksen sin som beste venninne. Kjenner at dette skal bli vanskelig og av og til pynter jeg på sannheten for å slippe bråk. Han forstår ikke at det går ann å omgås det motsatte kjønn uten å ligge med de. Mulig nien av guttevenne kunne sagt ja til noe ner, men jeg er ikke den typen. Dette av respekt for min mann, overfor meg selv. Kan uansett si at mot at det før var uaktuelt pga. at jeg kun hadde øyne for mannen, har det nå blitt verdiene mine som aldri ville tillat meg det. For jeg er faktisk lei av å ha en ettersitrende kjæreste.

Anonymous poster hash: 84660...97d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Han forstår ikke at det går ann å omgås det motsatte kjønn uten å ligge med de."

Det er et varskutegn for HANS oppforsel. Han henger jo faktisk ikke bare med jenter, men med eksen.

Skal ikke sette griller i hodet på deg, men vi overforer ofte vår egen moral og regler på andre, og sjalusi er et tegn på at noen roter rundt eller vil rote rundt som er ganske vanlig.

Jeg hadde uansett konfrontert ham. Han er sur fordi han er misfornoyd med sitt liv og hvor mye han må jobbe. Med mindre det er slik at du faktisk henger mer med gutter enn jenter, du nedprioriterer ham når han også har fri eller bare snakker om andre når du er med ham, så må han slutte.

Anonymous poster hash: fc4fc...59c
  • Liker 3
Skrevet

Barnslig av ham, og det skyldes garantert sjalusi. Han er vant til å vite hvor han har deg. Nyt livet du, og kos deg. Gratulerer med fullførte studier.

Og om han lager kvalm burde du kanskje revurdere dette forholdet... Han skal jo være glad på dine vegne

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg har studert i mange år, noe som innebar at jeg følte at jeg aldri fikk vært med venner. Jeg skrev mssteroppgave og satt natt og dag for å bli ferdig, brukte ferien. Jeg jobbet på kiwi flere dager i uken for å få arbeidserfaring og penger. Hver ferie ble bevilget til å brsøke kjærestens familie. Kjæresten gikk arb.ledig og var med bestekompiser flere kvelder i uken og hver helg var han på festlige samnenkomster. Nå er det han som jobber hele tiden. Han jobber mye kveld, dag osv. Jeg nyter livet og er med venner. Jeg har fått et større nettverk nå. Hver dag blir jeg kryssforhørt om hvem jeg har vært med. I tillegg blir han sur og kjører silent treatment. Han sier at mens han jobber overtid er jeg ute på kino med mannfolk, kun fordi det var en gutt og to jentevenner av meg. Han har alltid vært sosial og hatt eksen sin som beste venninne. Kjenner at dette skal bli vanskelig og av og til pynter jeg på sannheten for å slippe bråk. Han forstår ikke at det går ann å omgås det motsatte kjønn uten å ligge med de. Mulig nien av guttevenne kunne sagt ja til noe ner, men jeg er ikke den typen. Dette av respekt for min mann, overfor meg selv. Kan uansett si at mot at det før var uaktuelt pga. at jeg kun hadde øyne for mannen, har det nå blitt verdiene mine som aldri ville tillat meg det. For jeg er faktisk lei av å ha en ettersitrende kjæreste.

Han har jo eksen som sin beste venn,så han kan virkelig ikke klandre deg fordi du er med det motsatte kjønn. Projikterer han da?

Han burde unne deg å kunne være sosial nå,og ikke være så egoistisk. Skjønner du blir lei!

AnonymBruker
Skrevet

Han er nok bekymret for at du gjør noe du ikke skal, fordi han har gjort det selv. Er som regel sånn.

Anonymous poster hash: e0bbf...6a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel. De er ferdig med masteren. Fått jobb, blomstret og utvikler deg og vokser.

Newsflash: Det er i slike brytningstider hvor veldig mange kvinner "føler" de har vokst fra partneren. I virkeligheten har de fått økt sin "verdi" på kjøttmarkedet og begynner å snuse på hva som kan befinne seg lenger opp i hylla.

Kvinner velger likeverdig eller oppover i hierakiet. Dette veit de fleste menn. Det er mulig at din samboer tenker det samme. Hadde du møtt han idag. Med masteren i lomma , ville du vært over hans liga??

Typisk scenario er gutt og jente blir sammen unge. Gutten tar en kort yrkesutdanning og tjener penger og betaler for bil, forbruk etc. Jenta tar en en lengre høyskoleutdanning. Når hun er ferdig blir yrkesskolegutten dumpa for en kollega eller medstudent.

Han er ikke dum, han er realist og sannsynligvis redd. Ikke misunnelig på at du fester.

Han er redd for å bli bytta ut med noen som har bedre utdanning/ likere interesser/ bedre match.

Er det noen måte du kan betrygge berolige han, eller gi han trygghet??

Eller har han en grunn til å være engstelig....

Anonymous poster hash: bd974...a99

AnonymBruker
Skrevet

Han er nok bekymret for at du gjør noe du ikke skal, fordi han har gjort det selv. Er som regel sånn.

Anonymous poster hash: e0bbf...6a5

Kvinner er mer ustabile enn menn. De tar initiativet til skillsmisse oftere enn menn, De er mer utro enn menn. De mest ustabile parene er lesbiske, de mest stabile er homofile. At hun har fått ny høyere status, ny jobb, nye venner er røde lamper for at han ikke lenger er med i fremtidsplanene. Han ha er ute å drikker øl med gamle kompiser stiller i en annen klasse , risikomessig for forholdet.

Anonymous poster hash: bd974...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...