AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har vært på flere internettfora og på forskjellige Facebook-sider for å få hjelp av noen som har tilgang til søkefunksjoner som jeg selv ikke har tilgang til. Jeg har sagt at dette er viktig, så viktig at jeg kunne betalt noen for å hjelpe meg. Det har vært snakk om å gjøre ETT søk og gi meg søkeresultatene. Søket vil kanskje gi 3-4 treff og på hvert treff trenger jeg to tall og et navn. Men nei, INGEN vil gi meg dette, selv om dette er informasjon som helt åpent og fritt tilgjengelig for kanskje millioner av mennesker rundt omkring i verden. Mange tusen mennesker som kunne hjulpet meg bare her i Norge, og på diverse fora kan jeg se at det er mange som har vært innom og lest. Folk sier bare at det er et rart søk og at de ikke skjønner hva jeg vil med dette, og så sier de ikke noe mer når jeg nesten ber dem på mine knær om å hjelpe. Jeg har nå prøvd å få hjelp både i går og i dag, uten å lykkes. Helt uskyldig informasjon som ikke kan misbrukes på noen som helst måte, det er ikke noe kriminelt. Hvordan går det an å vise så lite medmenneskelighet? Har folk vært så egoistiske i alle år, eller er det et ganske nytt fenomen? Hele oppdraget tar kanskje 2 minutter. Det er virkelig ikke til å tro. Anonymous poster hash: 40a4b...045
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har vært på flere internettfora og på forskjellige Facebook-sider for å få hjelp av noen som har tilgang til søkefunksjoner som jeg selv ikke har tilgang til. Jeg har sagt at dette er viktig, så viktig at jeg kunne betalt noen for å hjelpe meg. Det har vært snakk om å gjøre ETT søk og gi meg søkeresultatene. Søket vil kanskje gi 3-4 treff og på hvert treff trenger jeg to tall og et navn. Men nei, INGEN vil gi meg dette, selv om dette er informasjon som helt åpent og fritt tilgjengelig for kanskje millioner av mennesker rundt omkring i verden. Mange tusen mennesker som kunne hjulpet meg bare her i Norge, og på diverse fora kan jeg se at det er mange som har vært innom og lest. Folk sier bare at det er et rart søk og at de ikke skjønner hva jeg vil med dette, og så sier de ikke noe mer når jeg nesten ber dem på mine knær om å hjelpe. Jeg har nå prøvd å få hjelp både i går og i dag, uten å lykkes. Helt uskyldig informasjon som ikke kan misbrukes på noen som helst måte, det er ikke noe kriminelt. Hvordan går det an å vise så lite medmenneskelighet? Har folk vært så egoistiske i alle år, eller er det et ganske nytt fenomen? Hele oppdraget tar kanskje 2 minutter. Det er virkelig ikke til å tro. Anonymous poster hash: 40a4b...045 Hvilke søkefunksjoner er det snakk om, og hva søker du etter? Anonymous poster hash: 66621...d5d 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Jeg ville heller ikke hjulpet deg uten å vite hva du skal med resultatene. Dersom du ikke har tilgang til søkefunksjonene er det vel en grunn til det. Anonymous poster hash: 3227f...d72 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har vært på flere internettfora og på forskjellige Facebook-sider for å få hjelp av noen som har tilgang til søkefunksjoner som jeg selv ikke har tilgang til. Jeg har sagt at dette er viktig, så viktig at jeg kunne betalt noen for å hjelpe meg. Det har vært snakk om å gjøre ETT søk og gi meg søkeresultatene. Søket vil kanskje gi 3-4 treff og på hvert treff trenger jeg to tall og et navn. Men nei, INGEN vil gi meg dette, selv om dette er informasjon som helt åpent og fritt tilgjengelig for kanskje millioner av mennesker rundt omkring i verden. Mange tusen mennesker som kunne hjulpet meg bare her i Norge, og på diverse fora kan jeg se at det er mange som har vært innom og lest. Folk sier bare at det er et rart søk og at de ikke skjønner hva jeg vil med dette, og så sier de ikke noe mer når jeg nesten ber dem på mine knær om å hjelpe. Jeg har nå prøvd å få hjelp både i går og i dag, uten å lykkes. Helt uskyldig informasjon som ikke kan misbrukes på noen som helst måte, det er ikke noe kriminelt. Hvordan går det an å vise så lite medmenneskelighet? Har folk vært så egoistiske i alle år, eller er det et ganske nytt fenomen? Hele oppdraget tar kanskje 2 minutter. Det er virkelig ikke til å tro. Anonymous poster hash: 40a4b...045 Er det sjeldne søkefunksjoner, ettersom ikke så mange har tilgang på de? Hva heter de? Anonymous poster hash: 66621...d5d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har vært på flere internettfora og på forskjellige Facebook-sider for å få hjelp av noen som har tilgang til søkefunksjoner som jeg selv ikke har tilgang til. Jeg har sagt at dette er viktig, så viktig at jeg kunne betalt noen for å hjelpe meg. Det har vært snakk om å gjøre ETT søk og gi meg søkeresultatene. Søket vil kanskje gi 3-4 treff og på hvert treff trenger jeg to tall og et navn. Men nei, INGEN vil gi meg dette, selv om dette er informasjon som helt åpent og fritt tilgjengelig for kanskje millioner av mennesker rundt omkring i verden. Mange tusen mennesker som kunne hjulpet meg bare her i Norge, og på diverse fora kan jeg se at det er mange som har vært innom og lest. Folk sier bare at det er et rart søk og at de ikke skjønner hva jeg vil med dette, og så sier de ikke noe mer når jeg nesten ber dem på mine knær om å hjelpe. Jeg har nå prøvd å få hjelp både i går og i dag, uten å lykkes. Helt uskyldig informasjon som ikke kan misbrukes på noen som helst måte, det er ikke noe kriminelt. Hvordan går det an å vise så lite medmenneskelighet? Har folk vært så egoistiske i alle år, eller er det et ganske nytt fenomen? Hele oppdraget tar kanskje 2 minutter. Det er virkelig ikke til å tro. Ærligtalt ingen faller for den. Anonymous poster hash: 40e94...a3c 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Ærligtalt ingen faller for den. Anonymous poster hash: 40e94...a3c Vet du hva det er snakk om? Hva er det som ikke folk flest kan søke på? Anonymous poster hash: 66621...d5d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Something fishy here..Anonymous poster hash: ebb20...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Det handler om å søke på Xbox. Jeg har bare Playstation. Hvis jeg hadde kjøpt en Xbox i morgen så ville jeg hatt tilgang til nøyaktig de samme søkeresultatene. Anonymous poster hash: 40a4b...045
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Hvorfor ber du helt ukjente mennesker om dette? Hvorfor ikke spør noen du kjenner? Så verden er "ekstremt egoistisk" fordi du ikke får viljen din?Anonymous poster hash: 143ea...8fc 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Hvorfor ber du helt ukjente mennesker om dette? Hvorfor ikke spør noen du kjenner? Så verden er "ekstremt egoistisk" fordi du ikke får viljen din?Anonymous poster hash: 143ea...8fc Vet du hvor vanskelig det er å finne venner/kolleger/bekjente som har Xbox og tilgang til disse søkene her I Norge? Nei, kanskje ikke, og kanskje du ikke skulle bry deg om ting som du har null kjennskap til. Norge er et Playstation-land. Jeg kjenner ÉN person som har Xbox, ALLE andre som har konsoll har Playstation. Anonymous poster hash: 40a4b...045
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Og denne personen som jeg kjenner har ikke det rette spillet for å kunne søke, han spiller helt andre spill. Anonymous poster hash: 40a4b...045
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Hvis det er fremmede du snakker om så er det da virkelig ikke rart. Folk lurer på hvorfor du skal ha kontakt med dem og hva du vil med dette. Anonymous poster hash: dc977...1bf 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 Når du blir litt eldre kan du se tilbake på denne tråden og tenke: "du verden så enkelt livet var da jeg var ung". Anonymous poster hash: 80be5...a88 1
Frk.K Skrevet 1. august 2014 #14 Skrevet 1. august 2014 Vet du hvor vanskelig det er å finne venner/kolleger/bekjente som har Xbox og tilgang til disse søkene her I Norge? Nei, kanskje ikke, og kanskje du ikke skulle bry deg om ting som du har null kjennskap til. Norge er et Playstation-land. Jeg kjenner ÉN person som har Xbox, ALLE andre som har konsoll har Playstation. Anonymous poster hash: 40a4b...045 Alle jeg kjenner har xbox..
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 Du er villig til å betale for å få noen til å hjelpe deg; kan du ikke heller bruke de pengene du hadde tenkt å betale for tjenesten til heller å kjøpe spillet? Det trenger ikke koste all verdens om du finner det brukt i et spillsjappe, på finn, eBay eller qxl. Anonymous poster hash: 3227f...d72
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #17 Skrevet 1. august 2014 Alle jeg kjenner har xbox.. Playstation er MYE større enn Xbox i Norge. Søk det opp. Du er villig til å betale for å få noen til å hjelpe deg; kan du ikke heller bruke de pengene du hadde tenkt å betale for tjenesten til heller å kjøpe spillet? Det trenger ikke koste all verdens om du finner det brukt i et spillsjappe, på finn, eBay eller qxl. Anonymous poster hash: 3227f...d72 Åh, herregud. Jeg skal bruke tusenvis av kroner på å kjøpe en konsoll og et spill som bare vil støve ned? Snåling Flott bidrag. Du virker veldig frisk selv. Anonymous poster hash: 40a4b...045
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #18 Skrevet 1. august 2014 Du må jo forstå at folk kanskje er litt skeptiske når de ikke vet hva du skal bruke informasjonen til, spesielt når du ikke har spillet selv. Tilsynelatende ufarlig informasjon om spillprofiler innenfor gitte spill kan virke uskyldig, men man har flere eksempler på at spillkontoer til diverse spillere har blitt hacket etc. Anonymous poster hash: c8303...35d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #19 Skrevet 1. august 2014 Åh, herregud. Jeg skal bruke tusenvis av kroner på å kjøpe en konsoll og et spill som bare vil støve ned? Anonymous poster hash: 40a4b...045 Lån konsollen fra den du kjenner som har xbox, spander noen kroner på spillet og selg det videre etter at du har utført søket. Tungvint? Ja, men når ingen gidder hjelpe deg har du ikke så mange andre løsninger om du virkelig er desperat etter å få utført søket. Så sur, grinete, spydig og lite løsningsorientert du virker ville i hvert fall ikke jeg giddet å hjelpe deg om jeg så hadde hatt spillet og konsollen. Anonymous poster hash: 3227f...d72
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #20 Skrevet 1. august 2014 Lån konsollen fra den du kjenner som har xbox, spander noen kroner på spillet og selg det videre etter at du har utført søket. Tungvint? Ja, men når ingen gidder hjelpe deg har du ikke så mange andre løsninger om du virkelig er desperat etter å få utført søket. Så sur, grinete, spydig og lite løsningsorientert du virker ville i hvert fall ikke jeg giddet å hjelpe deg om jeg så hadde hatt spillet og konsollen. Anonymous poster hash: 3227f...d72 Du har ikke skjønt dette. Jeg har ingen mulighet til å låne konsollen og når jeg sier at jeg er villig til å betale for dette så er ikke det snakk om hundrelapper. Fant en nettside som ga meg søkeresultatene. Kan som sagt ikke misbruke informasjonen, hacke osv. Anonymous poster hash: 40a4b...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå