Gå til innhold

Erfaringer med Wartec?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg fikk påvist kjønnsvorter av legen min, og hun gav meg da Wartec liniment. Det er ikke mange vorter det er snakk om, de er veldig få og små og sitter nederst på skjedeinngangen.

Det jeg lurer på er om noen har noen erfaring om når vortene går bort, og hvor mange behandlinger som må til!

Har nå tatt 2 behandlinger, men ser nesten ingen tegn på bedring! :overrasket: De har kanskje blitt bittelitt mindre, men de er fortsatt sinnsykt vonde og sex er heller ikke mulig å gjennomføre enda.(pga smerte)

Håper det snart blir bra, for behandlingen svir noe så inmari! :klaske:

Anonymous poster hash: 59eb3...d76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skulle ønske jeg kunne svare, men jeg har nettopp begynt på Aldara i stedet. Den skal styrke immunforsvaret slik at vortene blir borte på den måten. Har også flest kjønnsvorter ved skjedeåpningen og litt på huden under. Ikke direkte mange, men har en del små... Følger med her i tilfelle Aldara ikke skulle fungere. Hvilket det bør, det var kjempedyrt.... Hvor ofte skal du påføre Wartec?

Anonymous poster hash: 548ee...ceb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle ønske jeg kunne svare, men jeg har nettopp begynt på Aldara i stedet. Den skal styrke immunforsvaret slik at vortene blir borte på den måten. Har også flest kjønnsvorter ved skjedeåpningen og litt på huden under. Ikke direkte mange, men har en del små... Følger med her i tilfelle Aldara ikke skulle fungere. Hvilket det bør, det var kjempedyrt.... Hvor ofte skal du påføre Wartec?

Er det tabletter det da eller?

Wartec kostet bare ca 200 kr, så det var heldigvis ikke alt for dyrt!

Det påføres morgen og kveld i 3 dager, og så skal man ta en pause på 4 dager før man evt starter på en ny behandlingsrunde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det tabletter det da eller?

Wartec kostet bare ca 200 kr, så det var heldigvis ikke alt for dyrt!

Det påføres morgen og kveld i 3 dager, og så skal man ta en pause på 4 dager før man evt starter på en ny behandlingsrunde!

Nei, det er en krem. Det står at man kan klø/svi mye, få utslett osv av den, men har nettopp begynt på den, så har ikke fått noen bivirkninger av den ennå. Kostet vel rundt 720 kr, og skal brukes 3 kvelder i uken. Er ikke så veldig optimistisk, men legen sa mange av hans pasienter var fornøyde med den. Har lest både positive og negative omtaler, men har lest mer positivt om Wartec. Problemet mitt er at mine er så små og noen sitter nær/på slimhinner, og man skal ikke få dette linimentet på slimhinner. Bare gi det litt tid, jeg tror Wartec kan være effektivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukte Wartec for noen år siden, og brukte den den perioden det stod. Var nok ikke nøye nok, for måtte ta en runde til, men da var det borte i mange år! Var så sterk at jeg fikk sår, men bet svien i meg og kjørte på..

Anonymous poster hash: 1ed31...1d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er en krem. Det står at man kan klø/svi mye, få utslett osv av den, men har nettopp begynt på den, så har ikke fått noen bivirkninger av den ennå. Kostet vel rundt 720 kr, og skal brukes 3 kvelder i uken. Er ikke så veldig optimistisk, men legen sa mange av hans pasienter var fornøyde med den. Har lest både positive og negative omtaler, men har lest mer positivt om Wartec. Problemet mitt er at mine er så små og noen sitter nær/på slimhinner, og man skal ikke få dette linimentet på slimhinner. Bare gi det litt tid, jeg tror Wartec kan være effektivt. :)

Okei! Ja, jeg får bare være tålmodig! Huff disse vortene asså, er dritt lei jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...