AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Gutt, 18 år. I går natt gråt jeg mens jeg sov, men ikke bevisst. Moren min vekket meg fordi hun hørte at jeg gråt. Og når jeg våknet, skjønte jeg ingenting, så moren min forklarte meg at jeg hadde ligget og grått høylytt mens jeg vridde meg hele tiden. Jeg kan ikke huske å ha hatt mareritt eller noe annet. Syns det var ganske pinlig også... og nå er det slik at jeg er redd for at det skal skje igjen. Jeg skal på guttetur til syden med noen kompiser og er livredd for at de skal bli vekket av at jeg ligger der og griner i søvne. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 9215b...73d
Frk.K Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har våknet av at jeg har tårer ja, så har nok gråte i søvne.. Men jeg drømte at moren min døde da så :/
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har våknet av at jeg har tårer ja, så har nok gråte i søvne.. Men jeg drømte at moren min døde da så :/ Men du husker i det minste hva du drømte. Jeg kan ikke huske noe som helst... Anonymous poster hash: 9215b...73d
Frk.K Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Men du husker i det minste hva du drømte. Jeg kan ikke huske noe som helst... Anonymous poster hash: 9215b...73d Men ja, altså det er helt normalt.. Du har nok bare blokkert det ut / glemt det siden du ble vekket..
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Har skjedd meg også. Har vekt hele huset i en fryktelig hulkegråt. Det var virkelig den store sorgen, haha.. Hvis det skjer mens du sover sammen med noen, så må du jo bare le det bort og si du ikke skjønner hva som skjer. Du kan jo ikke noe for at du gråter i søvne. Anonymous poster hash: 4286d...81c
Gjest Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Det kan være et mer sjeldent tilfelle. Eller det kan være mye stress i hverdagen som gjør dette. Dersom sistnevnte burde du kanskje ta tak i det underliggende Uansett er humor som regel en god måte å løse det på. Si at du drømte at du mistet skiva med jordbærsyltetøy opp-ned eller noe annet tullete
Gjest Crohnie Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Been there, done that. Noen ganger husker jeg at jeg har grått i drømmen og hva drømmen har handlet om (tap av nære og kjære, utroskap, etc), andre ganger har jeg ingen anelse om hvorfor puta er våt av tårer. Litt flaut er det om noen ser eller hører det, men man kan ikke akkurat noe for det. Det er vel kanskje litt som når man drømmer at man går på do og ender opp med å tisse ut senga om man ikke våkner i tide. Om det bare har skjedd en gang, så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så veldig for det. Og om det skulle skje... vel, det viser bare at du har følelser. Som de andre nevner, bruk humor om "uhellet" er ute.
Sommerfugl90 Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Jeg har ofte grått i søvne. Har ofte mareritt og drømmer at nære familiemedlemmer går bort.. grøss, da våkner jeg opp i tårer.
Gjest ryllikblomsten Skrevet 4. august 2014 #9 Skrevet 4. august 2014 Jeg vil ikke påstå at det er unormalt. Har selv opplevd å gråte i søvne, noen ganger husker jeg hva jeg har drømt, og andre ganger ikke. Har også opplevd å våkne med tidenes latterkrampe. Hva som var så morsomt har jeg ingen aning om! :-D Om det skjer når du reiser på guttetur så er jeg enig med de andre som har kommentert; spøke eller le det bort. Det er ikke farlig å gråte, men jeg forstår jo at det kan være litt flaut.
Gjest PTR Skrevet 4. august 2014 #10 Skrevet 4. august 2014 Moren min vekket meg fordi hun hørte at jeg gråt. Anonymous poster hash: 9215b...73d Kan tenke meg at det finnes verre ting å bli vekket av moren sin for. Vær glad det var det du, og ikke andre ting... Jeg har hørt folk gråte, krangle og stønne i søvne, tror nok det er helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå