AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Vi kjøpte huset vårt for nesten to år siden. Det ligger i et rolig villastrøk med barnefamilier og andre rolige mennesker, nest innerst i en blindgate. I det innerste huset bor det en familie på to voksne (50+) og barna deres på 20 og 22 år. Det kjøres til alle døgnets tider, og dunkes musikk klokka elleve på kvelden fra bilene, og uflaks som vi har ligger toåringens soverom rett ved parkeringsplassen deres. Dersom jeg sitter ute en fin sommerdag, observerer jeg at de kan komme kjørende, springe inn i fem minutter, dra igjen, og komme kjørende tilbake, bytte bil og kjøre igjen. Særlig sønnen i huset på 22 år grisekjører, selv om det er et barnevennlig strøk i utgangspunktet. Flere av de nærmeste naboene har også reagert på dette, uten at jeg i det heletatt nevnte det først engang. Så et irritasjonsmoment for flere. Så er det ikke bare kjøringa.. Fester holdes jevnlig, der de avslutter rundt klokka ett på natta. Fest også midt i ukedagene denne uka. Ok at det er sommerferie for enkelte, men sånn som jeg skal jo på jobb nå på hverdagene da jeg ikke har ferie lengre. Så spaserer de over plena vår og roper og hoier, og vekker toåringen. Jeg har sagt ifra om festbråk og det å ta seg over eiendommen flere ganger, men uten at det blir noen bedring. Nå er sønnen i huset alene hjemme, og da er det EKSTREMT til kjøring og kauking til alle døgnets tider. Er bare så drittlei!!!! Og det verste av alt, de er jo trivelige folk sånn bortsett fra dette.. Hva i all verden gjør vi??? Anonymous poster hash: f89b5...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Hjemme alene-fest når man er 20 og 22 er bare patetisk. Anonymous poster hash: 69869...bb8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Haha, jeg vet!! Men det hjelper ikke akkurat på å synes det. Anonymous poster hash: f89b5...5c4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Huff, var det dere som kjøpte huset vårt? Anonymous poster hash: 83d54...985 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Hm. Mye trafikk kan være tegn på dealing.Anonymous poster hash: d10e4...169 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Klassisk White trash problem Anonymous poster hash: 72f7f...55e
Gjest chisandra Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Huff, det høres ut som om disse skulle bodd ytterst i en blindvei - ikke innerst.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 sånn er det å bo i blokk.... her hor jeg bor er det konstant noen som sitter ute på verandaene som peker inn mot gården hvor jeg har soverom.... festing, krangling og bråk generelt er dagligdags om kvelden Anonymous poster hash: 4dc3c...c3d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Hm. Mye trafikk kan være tegn på dealing.Anonymous poster hash: d10e4...169 Eller horekunder. Anonymous poster hash: fb538...523
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #10 Skrevet 5. august 2014 Hm. Mye trafikk kan være tegn på dealing.Anonymous poster hash: d10e4...169 Tenkte også dopsalg. Hvorfor ellers stopper bilene utfor i bare to minutter, og det hver dag er ulike biler? Anonymous poster hash: e0621...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå