pusla Skrevet 29. juni 2004 #1 Skrevet 29. juni 2004 Forrige natt hadde jeg diarè. Jeg går på Yasmin p-piller og har akkurat startet et nytt brett. I følge pakningsvedlegget kan det være fare for at pilla ikke har fått virke dersom dette skjer 3-4 timer etter man har tatt pilla. I mitt tilfelle var det ca et halvt døgn siden jeg hadde tatt pilla. Det er vel ingenting som da tilsier at jeg trenger bekymre meg?
pusla Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2004 Takk, jeg driver og bekymrer meg så mye uten å ha noe å bekymre meg for. Må slutte med det!
Pusebaby Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Altså, når det står at diaré innen fire timer etter at man har tatt en pille betyr liksom at hvis du f.eks har blitt matforgiftet og alt kommer "rett ut igjen" på en måte... at kroppen ikke holder på noe, det går bra! vi er flere som bekymrer oss..for å si det sånn
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #6 Skrevet 2. juli 2004 I følge det jeg vet og har lest meg til gjennom årenes løp, kan man aldri være sikker på om p-piller virker når man har diaré. Jeg vil derfor anbefale å bruke annen prevansjon i tilleg til neste "runde", for sikkerhets skyld.
pusla Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2004 Kanskje greit å ikke ta noen sjanser, selvom det meste vel tilsier at det skulle være greit. De skriver vel ikke innen 3-4 timer på pakningsvedlegget hvis de egentlig mener over et halvt døgn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå