Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker vichyprodukter, hva bruker dere? Erfaringer?

Jeg har aldri prøvd dem, har blandingshud til tider tørr, til tider fet... Urene perioder.

Lei av produkter som ikke hjelper...

Anonymous poster hash: 2335f...98e
Videoannonse
Annonse
Gjest Artistina
Skrevet

Jeg bruker Vichy sin fuktighetskrem for "voksen hud" og den er kjempefin.

Bruker også Vichy sin deodorant. Denne ble kåret til best-i-test av et treningsmagasin.

Skrevet

Bruker også Vichy sin deo, med blå kork. Den er overlegen! Og lukter kjempegodt.

Kan ikke bruke ansiktsproduktene dems, får utslett.

AnonymBruker
Skrevet

Vichy er godt kjent for å gi problemer mht. Kløe, utslett ol.

Klødde som en gal av shampoen deres.

Anonymous poster hash: 91866...919

Gjest Artistina
Skrevet

Bruker også Vichy sin deo, med blå kork. Den er overlegen! Og lukter kjempegodt.

Kan ikke bruke ansiktsproduktene dems, får utslett.

Jeg bruker den med Orange kork, det var den som fikk "Best i test".

Den er spesielt fin for de som trener mye.

Skrevet

Jeg bruker den med Orange kork, det var den som fikk "Best i test".

Den er spesielt fin for de som trener mye.

Åja, de hadde ikke den der jeg kjøpte min. Kanskje jeg kan prøve den neste gang.

Skrevet

Jeg er også fornøyd med en av deodorantene i serien, jeg har den med rød kork

Det jeg har prøvd av ansiktspleie har ikke vært noe bra for min hud

Skrevet

Jeg er veldig glad i ansiktskremen Aqualia Termal. Den trekker fint inn i huden min og føles ikke for tung.

Skrevet

Jeg ville ikke brukt Vichy igjen, etter den ødela huden min. I følge min erfaring var de altfor harde mot huden, og tørket bare ut. Jeg har kombinert, tørr, og litt sensitiv hud med anlegg for urenheter. Ansiktskremene var helt ok :-)

Deodoranten, derimot. Den var god!

Skrevet (endret)

Huden min er glad i alt av hudprodukter (har prøvd mye), men Vichy er den ikke så glad i. Synes ikke ansiktskremene trekker godt nok inn i huden, skal man ha foundation over så legger den seg inn i kremen og det blir klumper, om du skjønner. Det gjelder spesielt en med hvit og rosa pakning, men mye parfyme.

Har bare prøvd rensefoamen av renseproduktene, og den er helt grei. Mange av de andre renseproduktene skal man ikke skylle av, bare tørke vekk, og jeg skylle. Synes det er ubehagelig ellers ;)

Deoene er jo skrytt opp i skyene, og det funket en stund på meg. Men til slutt ble jeg "immun", og nå virker de ikke lenger som de skal.

Endret av cellar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...