AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Del Skrevet 31. juli 2014 http://www.maybelline.com/Products/Face-Makeup/Concealer/superstay-24hr-concealer.aspx Hei! Jeg lurer på om jeg skal kjøpe denne concealeren fra maybelline. Tenker primært å bruke den til å skjule mine svære mørke ringer under øynene, men også noen gamle kvisearr i kinnene. Har brunlilla mørke ringer, og brun/medium hudfarge med varme toner tror jeg. Tenker da at kanskje medium beige vil passe meg best? Er disse concealerne lyse eller mørke i utgangspunktet, mange har en tendens til å bli mørkere utover dagen og da synes bare ringene mine mer.. Er det mer rosatonet eller gultonet? Er det noen som har erfaring med denne concealeren? Er den bra, dekker den godt? Ser den naturlig ut? Dekker den mørke ringer (mine er en del mørke!) godt? Hvor kan jeg kjøpe denne i butikk i Oslo? Tror cubus og hm har de, men de har bare to farger, light og medium beige? Kom med innspill! Vurderer virkelig å kjøpe den, da jeg har lest en del gode reviews. Takk på forhånd:) Anonymous poster hash: 844cf...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Del Skrevet 31. juli 2014 Ingen?? Anonymous poster hash: 844cf...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå