AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Hei! Jeg og en fyr har holdt på i noen mnder, men jeg fant nettopp ut at jeg har klamydia! Svært pinlig! Og dette har enten han smittet meg med, eller fyren før han, siden han før han var et one night stand, og jeg tenkte ikke over å sjekke meg... Uansett, hvordan forteller man en man holder på med at man har klamydia? Jeg mener, det er jo veldig enkelt å fjerne, og ikke farlig hvis man finner ut om det fort. Men jeg undrer jo litt om det kanskje er han som har smittet meg.. Uansett veldig pinlig Anonymous poster hash: 52c84...3cf
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Du må bare si det Det er synd å lese at to stykker som gjør noe så intimt sammen som og ha sex, ikke kan snakke sammen. Anonymous poster hash: d96b5...54a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Du må bare si det Det er synd å lese at to stykker som gjør noe så intimt sammen som og ha sex, ikke kan snakke sammen. Anonymous poster hash: d96b5...54a TS : Vi kan jo snakke sammen, er jo bare en veldig pinlig liten bombe å droppe så tidlig i "kjærestefasen". Er ikke det mest sjarmerende og tiltrekkende når man fremdeles prøver å finne ut om man vil ha hverandre Anonymous poster hash: 52c84...3cf
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Jeg lurer på om min date kan ha smittet meg. Jeg har ikke hatt andre partnere på mange år. Nå er noe "rart" og det er ikke sopp. Han har hatt mange viser det seg. Vil ta det opp etter at jeg har tatt test på det. Det burde du også gjøre selv om det er litt kleint.Anonymous poster hash: 1f217...6c2
tussi84 Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Klamydia oppdages fra 5 til 14 dager etter smitte som regel så visst du har holdt på med fyren din i 2 mnd så kan det virke som han er på andre samtidig. Ikke for å skuffe deg eller noe. Du må bare si det rett ut til han at dere begge to har fått klamydia og gå til legen for å få pille kur mot det. Fram til dere er friske må dere ha sex med kondom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå