AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ett "stort" problem.. Jeg blir så innmari flau av hyggelige ting! Prakteksemplet er "Allsang på grensen".. Det er så flaut å se på! Ser ut som hele gjengen går på lykkepiller, og jeg fikk helt bakoversveis når jeg så at det var barn der, for jeg har alltid trodd at det var alkoholservering der, siden folk er så jævla lykkelige og gynger svaier og synger allsang.. Jeg skjønner at folk kan ha det hyggelig uten alkohol og, ikke det jeg mener, men med mindre man er nyfrelst eller lignende synes jeg det blir helt rart å se på.. Og programlederen ser jo så påtatt ut, det er vel ingen som går rundt og er SÅÅÅ glad?! Moren min synes også det er så "koselig" å se på dette programmet, og jeg sitter jo der, egentlig som ett voksent menneske i midten av 20-årene, bare med puta foran ansiktet.. Jeg blir så pinlig berørt! Er det bare meg?! Er jeg virkelig så rar? Anonymous poster hash: 5a170...f6d 3
BlendaSensitive Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Nei Synes det samme som deg. Bare flaut. Her i Sverige har vi allsång på skansen også... en kveld var på allsang på fire kanaler! 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ett "stort" problem.. Jeg blir så innmari flau av hyggelige ting! Prakteksemplet er "Allsang på grensen".. Det er så flaut å se på! Ser ut som hele gjengen går på lykkepiller, og jeg fikk helt bakoversveis når jeg så at det var barn der, for jeg har alltid trodd at det var alkoholservering der, siden folk er så jævla lykkelige og gynger svaier og synger allsang.. Jeg skjønner at folk kan ha det hyggelig uten alkohol og, ikke det jeg mener, men med mindre man er nyfrelst eller lignende synes jeg det blir helt rart å se på.. Og programlederen ser jo så påtatt ut, det er vel ingen som går rundt og er SÅÅÅ glad?! Moren min synes også det er så "koselig" å se på dette programmet, og jeg sitter jo der, egentlig som ett voksent menneske i midten av 20-årene, bare med puta foran ansiktet.. Jeg blir så pinlig berørt! Er det bare meg?! Er jeg virkelig så rar? Anonymous poster hash: 5a170...f6d Haha, nei det er ikke bare deg.... Får helt spader jeg også. Anonymous poster hash: 3678f...d69 1
Cookiemonster Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ett "stort" problem.. Jeg blir så innmari flau av hyggelige ting! Prakteksemplet er "Allsang på grensen".. Det er så flaut å se på! Ser ut som hele gjengen går på lykkepiller, og jeg fikk helt bakoversveis når jeg så at det var barn der, for jeg har alltid trodd at det var alkoholservering der, siden folk er så jævla lykkelige og gynger svaier og synger allsang..Jeg skjønner at folk kan ha det hyggelig uten alkohol og, ikke det jeg mener, men med mindre man er nyfrelst eller lignende synes jeg det blir helt rart å se på.. Og programlederen ser jo så påtatt ut, det er vel ingen som går rundt og er SÅÅÅ glad?!Moren min synes også det er så "koselig" å se på dette programmet, og jeg sitter jo der, egentlig som ett voksent menneske i midten av 20-årene, bare med puta foran ansiktet.. Jeg blir så pinlig berørt! Er det bare meg?! Er jeg virkelig så rar? Anonymous poster hash: 5a170...f6d Jeg får også helt hetta av å se på allsang på grensen... I tillegg til jakten på kjærligheten 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Jeg får også helt hetta av å se på allsang på grensen... I tillegg til jakten på kjærligheten Så det du egentlig sier er at du misliker Katrine Moholt??Anonymous poster hash: cf175...638 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 "Allsang på grensen" er flauuuuut, men "Allsang på Skansen" liker jeg veldig godt. Den norske versjonen er bare en krampaktig wannabe Anonymous poster hash: d060a...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ett "stort" problem.. Jeg blir så innmari flau av hyggelige ting! Prakteksemplet er "Allsang på grensen".. Det er så flaut å se på! Ser ut som hele gjengen går på lykkepiller, og jeg fikk helt bakoversveis når jeg så at det var barn der, for jeg har alltid trodd at det var alkoholservering der, siden folk er så jævla lykkelige og gynger svaier og synger allsang.. Jeg skjønner at folk kan ha det hyggelig uten alkohol og, ikke det jeg mener, men med mindre man er nyfrelst eller lignende synes jeg det blir helt rart å se på.. Og programlederen ser jo så påtatt ut, det er vel ingen som går rundt og er SÅÅÅ glad?! Moren min synes også det er så "koselig" å se på dette programmet, og jeg sitter jo der, egentlig som ett voksent menneske i midten av 20-årene, bare med puta foran ansiktet.. Jeg blir så pinlig berørt! Er det bare meg?! Er jeg virkelig så rar?Anonymous poster hash: 5a170...f6d Mine voksne kamerater og meg bruka se på henne programlederan Moholt. Henne e så fin å sjå tell. :-) :-) -':-)slik ei trivelli'g ei frå Telemark :-) :-)Anonymous poster hash: d7771...f7a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har det sånn som deg, blir veldig flau av slike "koselige" programmer på tv og når jeg var med foreldrene mine og bestemor på allsang i forbindelse med en lokal martna måtte jeg rett og slett unnskylde meg og late som jeg fikk en telefon (som varte i en halvtime...) for å slippe unna koseligheten. Mannen min bruker å erte meg ved å si "Ja, nå skal vi KOSE oss, dere!" Anonymous poster hash: 6f88d...6b7 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Fint å vite at vi er fler i samme båt. Jeg takler rett og slett ikke det programmet. Anonymous poster hash: 7f1b7...182
Chiyo Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Jeg HATER Allsang på Grensen! That's right... I'm a hater! Sorry peeps, men det er bare det mest latterligste showet ever. Jeg greier ikke se på det, men når jeg er hjemme hos mamma og pappa så skal mamma se på det fordi det er såååååå "koseligt". Nei! Vil ha det bort! Fusj!
jojo66 Skrevet 31. juli 2014 #11 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ett "stort" problem.. Jeg blir så innmari flau av hyggelige ting! Prakteksemplet er "Allsang på grensen".. Det er så flaut å se på! Ser ut som hele gjengen går på lykkepiller, og jeg fikk helt bakoversveis når jeg så at det var barn der, for jeg har alltid trodd at det var alkoholservering der, siden folk er så jævla lykkelige og gynger svaier og synger allsang.. Jeg skjønner at folk kan ha det hyggelig uten alkohol og, ikke det jeg mener, men med mindre man er nyfrelst eller lignende synes jeg det blir helt rart å se på.. Og programlederen ser jo så påtatt ut, det er vel ingen som går rundt og er SÅÅÅ glad?! Moren min synes også det er så "koselig" å se på dette programmet, og jeg sitter jo der, egentlig som ett voksent menneske i midten av 20-årene, bare med puta foran ansiktet.. Jeg blir så pinlig berørt! Er det bare meg?! Er jeg virkelig så rar?Anonymous poster hash: 5a170...f6d På grensen til allsang er helt forferdelig.
Cookiemonster Skrevet 31. juli 2014 #12 Skrevet 31. juli 2014 Så det du egentlig sier er at du misliker Katrine Moholt??Anonymous poster hash: cf175...638 Nei i grunn ikke.... Nå har vel ikke hun vært programleder for jakten på kjærligheten på en stund vel ? Men med Mr Riise som programleder for allsang på grensen da..... Djeeeeez
Gjest Iben Skrevet 31. juli 2014 #13 Skrevet 31. juli 2014 Slenger meg på her og sier du er i godt selskap....eller....ihvertfall i selskap. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå