AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Hei! Jeg lurte på om det var noen som hadde erfaringer med å begynne på nytt med eksen? Hvordan er det lurt å starte? Gå helt tilbake til "holde på"-fasen, eller enda tidligere? Eller gå tilbake til der en stoppet? Hvilke fremgangsmåter har fungert for dere? Anonymous poster hash: f227e...bc0
Odin-Den-Enøyde Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Har erfaringer ja, men gode? Nei, dessverre ikke Det var bra i begynnelsen, vi var som nyforelskede, men etter en stund falt vi tilbake til gamle vaner som var grunnen til brudd i første omgang. Ikke slik for alle så klart, er jo noen som får det til å fungere også 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Har erfaringer ja, men gode? Nei, dessverre ikke Det var bra i begynnelsen, vi var som nyforelskede, men etter en stund falt vi tilbake til gamle vaner som var grunnen til brudd i første omgang. Ikke slik for alle så klart, er jo noen som får det til å fungere også Samme som her det... Anonymous poster hash: 74ede...758
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Har erfaringer, men ingen gode. Er en grunn til at det blir slutt Anonymous poster hash: 91eb7...555
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Hvis du og eksen har vokst på grunnene til at det ble slutt, og er obs på disse grunnene kan det absolutt fungere. Nå veit ikke jeg hvor lenge siden det er det ble slutt, men jeg vil tro det er best å starte helt på nytt. Start i bli kjent fasen, se om h*n har forandret seg veldig i forhond til hvordan h*n var tidligere. Du burde isåfall vurdere om dette er til den positive eller negative forandring. Ikke vær så gira på tanken om å bli kjærester, jeg vil tro det er bedre om dere lar følelsene komme naturlig som tiden går. Anonymous poster hash: cf684...ae5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Hvis du og eksen har vokst på grunnene til at det ble slutt, og er obs på disse grunnene kan det absolutt fungere. Nå veit ikke jeg hvor lenge siden det er det ble slutt, men jeg vil tro det er best å starte helt på nytt. Start i bli kjent fasen, se om h*n har forandret seg veldig i forhond til hvordan h*n var tidligere. Du burde isåfall vurdere om dette er til den positive eller negative forandring. Ikke vær så gira på tanken om å bli kjærester, jeg vil tro det er bedre om dere lar følelsene komme naturlig som tiden går. Anonymous poster hash: cf684...ae5 Det var gode råd! Tror også det er lurt å ta et stort skritt tilbake, bli kjent med hverandre litt på nytt. Samtidig tror jeg kanskje det kan være litt lurt å tenke og kanskje snakke om gode minner. Ikke så mye, men litt. Anonymous poster hash: f227e...bc0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Er i denne fasen selv. Føler meg mindre og mindre sikker på at jeg får henne tilbake, men prøve det skal jeg! Anonymous poster hash: 4d554...75c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Er i denne fasen selv. Føler meg mindre og mindre sikker på at jeg får henne tilbake, men prøve det skal jeg! Anonymous poster hash: 4d554...75c Syntes det er bedre å angre på å prøve, enn å gi opp for å angre i ettertid. Anonymous poster hash: f227e...bc0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Ingen god erfaring. Angrer på at jeg prøvde igjen.Anonymous poster hash: b8c59...5f3
isbjørnungen Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Jeg har god erfaring, men det var med ungdomskjæreste. Vi traff hverandre mer eller mindre tilfeldig noen år etter bruddet, og ble enige i at vi kunne ha en fin sommer sammen før vi gikk hver vår vei.. Men når høsten kom var det bare feil å bryte av, begge savnet den andre, og vi ble enige om å gi det en skikkelig sjanse. 4 år senere er det fremdeles fint.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Jeg har god erfaring, men det var med ungdomskjæreste. Vi traff hverandre mer eller mindre tilfeldig noen år etter bruddet, og ble enige i at vi kunne ha en fin sommer sammen før vi gikk hver vår vei.. Men når høsten kom var det bare feil å bryte av, begge savnet den andre, og vi ble enige om å gi det en skikkelig sjanse. 4 år senere er det fremdeles fint. Åååå så koselig det er ofte sommerflørter faktisk blir noe! Min første kjæreste var en sommerflørt. Anonymous poster hash: f227e...bc0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Ingen god erfaring. Angrer på at jeg prøvde igjen.Anonymous poster hash: b8c59...5f3 Kan jeg få spørre hva som skjedde? Anonymous poster hash: f227e...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå