Gå til innhold

Sperring av kort - holder det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært så dum og kjøpt noen produkter over nett, som nå viser seg å mest sannsynlig være svindel. Kan dog nevne at jeg fant en artikkel fra et kjent blad som reklamerte for det. Fant jo ut senere at denne var blitt oversatt til flere språk rundt om i verden med samme link, personer som har kommentert osv. Har visst også vært i media at det er noen utenlandske bakmenn som har svindlet for over 1000 kr via dette. Uansett, jeg kontaktet banken, og hørte hva jeg burde gjøre. De sperret kortet mitt, og mente at dette holdt. Men nå er jeg veldig usikker, kan de tappe penger fra kontoen min, selv om kortet mitt er sperret?

Anonymous poster hash: 795c0...8d0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel ikke oppgitt kontonummer vel? :)

Anonymous poster hash: 24234...e34
AnonymBruker
Skrevet

Hehe nei, men dette stod i artikkelen jeg fant angående svindelen."oppdaget transaksjonen ringte hun til banken og sperret kortet. Men det var til liten nytte.

Noen få dager etter oppdaget hun at det utenlandske selskapet hadde vært inne og tatt ut ytterligere 1700 kroner fra kontoen."

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp blit svindlet. Kjøpt noe på nett, som jeg ikke har mottat. Så ante ugler i mosen. I dag oppdaget jeg at det var trekt lit over 500kr

Så kontaktet banken og sperret kortet.

Fikk høre at de ofte trekker små beløp, så det ikke skal syntes så godt på kontoen.

Anonymous poster hash: 20e2e...89d

AnonymBruker
Skrevet

Skal holde med å sperre kortet.

Anonymous poster hash: 20e2e...89d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...