AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Del Skrevet 31. juli 2014 Noen som ser på det? Digger serien, men er ferdig med alt. Var ikke sikkert det skulle fortsette en stund, men de har bekreftet ny sesong. Noen som vet når den kommer? Anonymous poster hash: 3751e...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Del Skrevet 31. juli 2014 Liker serien godt:-) Og så skader det jo ikke at Matt Bomer er en lekkerbisken. Anonymous poster hash: 212eb...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thesledge Skrevet 31. juli 2014 #3 Del Skrevet 31. juli 2014 De begynte å filme i juni og datoen for sesong 6 er ikke fastslått enda, men Matt Bomer har sagt det sannsynligvis blir rundt januar/februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Del Skrevet 31. juli 2014 Digger serien! Har sett alle sesongene som ligger ute på Netflix. Hvor ser dere videre? Anonymous poster hash: 9a2f1...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Del Skrevet 31. juli 2014 De begynte å filme i juni og datoen for sesong 6 er ikke fastslått enda, men Matt Bomer har sagt det sannsynligvis blir rundt januar/februar Det var lenge til men takk for svar Anonymous poster hash: 3751e...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Del Skrevet 31. juli 2014 Digger serien! Har sett alle sesongene som ligger ute på Netflix. Hvor ser dere videre?Anonymous poster hash: 9a2f1...415 http://watchseries.lt/serie/white_collar Anonymous poster hash: 3751e...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubbs Skrevet 2. august 2014 #7 Del Skrevet 2. august 2014 Ah, elsker serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #8 Del Skrevet 2. august 2014 Ah, elsker serien *Ah, elsker Matt ❤️ Haha Anonymous poster hash: 9a2f1...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. august 2014 #9 Del Skrevet 13. august 2014 http://watchseries.lt/serie/white_collar Anonymous poster hash: 3751e...27e Åh, hurra.. KG har svaret på alt!! Nettopp sett ferdig sesong 3 på Netflix.. Teit at de ikke har alle sesongene. Ikke på amerikansk netflix en gang… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. august 2014 #10 Del Skrevet 13. august 2014 Samme hvilke av linkene jeg trykker på må jeg jo lage en konto og legge inn kort-info selv om det er gratis. Det gjør jeg ikke. Hva skal de med kort-info når det er gratis. Noen andre måter å se dette på lovlig på nett? Seson 4-5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #11 Del Skrevet 15. august 2014 Samme hvilke av linkene jeg trykker på må jeg jo lage en konto og legge inn kort-info selv om det er gratis. Det gjør jeg ikke. Hva skal de med kort-info når det er gratis. Noen andre måter å se dette på lovlig på nett? Seson 4-5? Om jeg ikke finner episodene noe sted, pleier jeg bare å google "watch white collar season 4 episode 1" feks, og da kommer det alltid opp masse. Her er feks en link: http://www.cokeandpopcorn.ch/watch-white-collar-season-4-episode-1-online.php Bare velg gorillavid eller putlocker under internet links, så kommer videoen opp lenger ned på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #12 Del Skrevet 9. juni 2024 Nå kommer serien tilbake. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/white-collar-gjor-comeback/16752510/ Anonymkode: 029af...878 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 14. juni 2024 #13 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 17.04): Nå kommer serien tilbake. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/white-collar-gjor-comeback/16752510/ Anonymkode: 029af...878 Fantastiske nyheter! Litt interessant at denne nyheten sprakk mens jeg er midt i sesong 4 av White Collar nå. Ser serien for 3. gang. Jeg bare elsker energien i karakterene og serien, og lar med stadig fascinere Neal og Mozzie. Er garantert ikke siste gang jeg ser serien heller! Synd at Mozzie er død. Han døde i 2021 av kreft i bukspyttkjertelen. Gleder meg veldig til comebacket! Har faktisk tenkt på hvorfor det ikke finnes lignende serier av samme konsept. Eller gjør det? Isåfall, tips meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #14 Del Skrevet 14. juni 2024 Bombasi skrev (43 minutter siden): Fantastiske nyheter! Litt interessant at denne nyheten sprakk mens jeg er midt i sesong 4 av White Collar nå. Ser serien for 3. gang. Jeg bare elsker energien i karakterene og serien, og lar med stadig fascinere Neal og Mozzie. Er garantert ikke siste gang jeg ser serien heller! Synd at Mozzie er død. Han døde i 2021 av kreft i bukspyttkjertelen. Gleder meg veldig til comebacket! Har faktisk tenkt på hvorfor det ikke finnes lignende serier av samme konsept. Eller gjør det? Isåfall, tips meg! Jeg har ikke sett den men vurderer, lest mye bra om den. Trist med Willie Garson ja, han var også med i sex og singelliv. Anonymkode: 029af...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 14. juni 2024 #15 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke sett den men vurderer, lest mye bra om den. Trist med Willie Garson ja, han var også med i sex og singelliv. Anonymkode: 029af...878 Wow. Jeg misunner deg som ikke har sett den! Det er jo tidenes binge-serie. En storfavoritt. Her skal du bare hive deg rundt momentant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå