Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere...

Jeg står i en situasjon nå som jeg aldri hadde tenkt jeg ville stå i, men det gjør jeg nå.

Det har seg sånn at jeg har blitt forelsket i en mann som var på besøk her, noe jeg ikke trodde kom til å skje.

Jeg ser han nesten aldri, men kommer til å se han i høst en gang og rundt juletider. Vi bor langt unna hverandre, typ Oslo - Stavanger avstand, derfor de få gangene. Jeg vil helst glemme han, men jeg klarer ikke. Har dere noen tips? Jeg er også redd for at jeg faller tilbake når jeg ser han igjen. Tenker så utrolig mye på han hele tiden..

Klønete innlegg, men det jeg vil fram til er; hvordan skal jeg klare å glemme han? :(

Anonymous poster hash: 10d4b...f9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke prøve å få det til med denne mannen?

AnonymBruker
Skrevet

Avstanden.. Ingen av oss vil eller kan flytte. Dessuten vet jeg ikke om han er interessert tilbake...

AnonymBruker
Skrevet

Dytt...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor kan ingen av dere flytte?

Skrevet

Du kommer vel aldri til å glemme han.

Er bare å innse, og så heller prøve å fokusere på noe annet til følelsene har dempet seg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du kommer vel aldri til å glemme han.

Er bare å innse, og så heller prøve å fokusere på noe annet til følelsene har dempet seg.

Om det er slik TS føler det så bør hun ta å gjøre noe konkret. Som f.eks. å fortelle fyren hvor landet ligger.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av oss kan flytte pga jobb og familie. Dessuten trives vi best i hjembyene våre. Det er rett og slett ikke mulig for noen av oss å flytte..

Nei, jeg tror ikke jeg vil fortelle han hva jeg tenker enda; det er jeg ikke klar for.

Åh, jeg savner han sånn.. Hvordan kan jeg dempe savnet? :(

Ts, forøvrig.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Snakk om å konsekvent se problemer og å blånekte å se muligheter. Hvis du aldri får det du vil i livet så har du kun deg selv å skylde på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud.. jeg befinner i meg i en prikk lik situasjon, bortsett fra at jeg ikke vet helt sikkert om han liker meg på det følelsesmessige plan.

Vi har kun møttes et par ganger. 1 gang for noen mnd siden, og 1 gang nå i sommer. Så lite, fordi avstanden er Oslo-Bergen :( og han flytter ikke hjem igjen før om noen år pga skole. :(

Han er jo hjemme i ferier etc, men likevel… skal møte han igjen nå snart, og vet en gang ikke om jeg gleder meg til det fordi jeg vet han uansett må reise tilbake igjen :( tenker… "skal jeg glemme han, og heller prøve meg på han når han flytter hjem igjen?"

Men jeg liker han så altfor godt. :/ Hvor lenge har dere kjent hverandre? og har dere hatt sex?

Anonymous poster hash: d94a0...775
AnonymBruker
Skrevet

Dytt, lurer også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet, du er forelsket i han men kan ikke flytte osv. Du kjenner han ikke godt nok til å vite om du faktisk hadde villet flyttet sammen med han, starte et forhold osv. Og om det hadde blitt full klaff, er det da heller ingen mulighet for at en av dere da kunne flytte? Men det blir på en måte høyt opp og lang fram enda. Hva med å opprette kontakten og se hvor det går?

Anonymous poster hash: 9f8b5...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...