AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Til gutta: Hvis det har vært en jente dere har vært tiltrukket av, og synes er pen, snill og deilig, og som dere har rotet med. Hvor mye skal til for at hun havner i friendzone? Vil hun alltid være aktuell så lenge hun er singel? Vil hun alltid være aktuell så lenge du er singel? Anonymous poster hash: 0ad5f...bce
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Er hun deilig så havner hun i det minste i fuckzone, ikke friendzone.Anonymous poster hash: f0c6d...adf
Xollern Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Havner aldri i friendzone hvis man synes personen er attraktiv. Kan hende at man ser på personen som en venn, men at ting utvikler seg seinere. Slik er ihvertfall jeg.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Kommer aldri til å skjønne dette med friendzone og greier og greier. Har iallefall en "kompis" som jeg har gjort alt det ts snakker om med. Ble med tiden lang avstand. Sporadisk kontakt som venner, plutselig begynner han å "flørte" og intensivere kontakten med meg..rett før og mens han får seg en kjæreste? Ok liksom. Har lurt på i alle år om jeg har blitt friendzona eller ei, og nå lurer jeg hvertffall på hva jeg er eller har vært. Menn er forvirrende skapninger. Anonymous poster hash: 54883...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå